- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

הזמר ישי שלר מזמין אתכם להודות לה' – "אשר טוב"

ישי שלר - אשר טוב

הזמר והיוצר ישי שלר עבר בשנה האחרונה תקופה לא קלה בה הוא הרגיש הרבה צורך להודות, וב"ה בעקבות ההודאה הוא ראה הרבה נקודות של ישועה, שבסופו של דבר גרמו לו לצאת עם סינגל חדש "אשר טוב".

אחד הדברים שהיו מקום להודאה, היה זה עניין בריאותי שהרופאים המליצו לשלר לבדוק, מקרה שהיו בו הרבה חששות ופחדים למרות שכביכול היה זה עניין של מה בכך. כיהודי מאמין הלך שלר למורו ורבו האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא שליט"א כדי לקבל ברכתו ועצתו, ובכל פעם שהגיע אליו אמר לו הרב "זה כלום, ובעז"ה הכל יהיה כלא היה", בנוסף נסע שלר כמה פעמים לציון הרשב"י לשפוך שיח של ממש, כמה שעות בכל פעם עד השעות הקטנות של הלילה ובכל פעם כשסיים ספר תהילים מילה במילה, כל הזמן הבטיח לעצמו במחשבה שגם בעז"ה שיראה את זה מאחוריו, גם אז יגיע להודות, וכך היה – הבעיה חלפה כלא היתה, שלר נסע שוב למירון וסיים את ספר התהילים מתוך הודאה ושבח ותפילה לעתיד, כשכמובן גם סעודת הודיה יחד עם 'נשמת' נחגגה בביתו.

דבר מעניין קרה לו באותו ערב עת סיים את קריאת התהילים, הוא בא להחזיר את ספר התהילים למקומו באחד המדפים ופתאום נתקל בספרון של זמירות שבת מקופל ומאובק שהיה נראה לו ששוכב קצת בבזיון, שלר התכוון ליישר את הספרון ולהניחו בצורה מכובדת, לא לפני שהוא מעיין ככה בדפים לוודא שאינם מקומטים, ואז הוא נתקל במילים שהיו לו ממש בבחינת מים קרים על נפש עייפה "אשר טוב גמלנו, להללו ולשבחו ולספר הודו", שלר שניחן בכושר הלחנה מיוחד הלחין במקום את המילים שהפכו בימים אלו לסינגל החדש והרביעי אותו הוא גם שר ומבצע "אשר טוב".

כדי שההודאה תהיה מושלמת הוא צירף למלאכת העיבוד את המעבד לירן אלקובי, שנתן להודאה זו את הצלילים הנכונים שיפרשו נכון את ההכרה בחסדי הבורא "אשר טוב" גמלנו, ושנזכה תמיד להללו ולשבחו.

גם על העיצוב לא פסח שלר והפעם עוצב הסינגל בדמות הזמנה לחתונה, כן בדיוק כמו זו שכולנו מקבלים מידי פעם בתיבת הדואר אך הפעם היא מכילה בפנים דיסק עם הסינגל המיוחד "אשר טוב".

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2016/09/אשר-טוב-ישי-שלר.mp3 [1]