- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

חדש ומדהים למרדכי בן דוד וצבי זילברשטיין: תבוא

צבי סילברשטיין ומרדכי בן דוד - תבוא

פעם בכמה זמן, זורח כוכב בשמיים וממלא את כולנו בציפייה גדולה. צמרת תעשיית המוזיקה החסידית כוללת מספר יהודים טובים, מוכשרים מאוד ומרגשים לא פחות, שבמשך שנים רבות ממלאים את משבצת צמרת המוזיקה החסידית. מרביתם כבר הפכו לאגדה מהלכת, של מוזיקה יהודית ונשמה גדולה, אבל תמיד חיפשנו את מי שירחף סביבם ויהפוך לימים לכוכב משל עצמו.

כל אחד כבר משרטט לעצמו בראש מיהם אותם גדולים, סביר להניח שרשימת מאיישי הצמרת זהה פחות או יותר אצל כולנו, אולי רק הדירוג משתנה לפי העדפה האישית. לכן, כשמתרגש עלינו אירוע מוזיקלי המכנס את כל הכוכבים לאולפן אחד ולאלבום אחד, ישנה ציפייה למשהו איכותי וטוב.

לציפייה הזאת יש כעת שם ותמונה. אנחנו שמחים להציג מוזיקאי מוכשר מאוד, צבי זילברשטיין. כבר שנים שהוא אוסף שירים ולחנים המביאים לידי ביטוי איכויות נדירות של שירה וביצוע, שירים שמחברים רגש ותקופה. במהלך השנים יצר קשר עם גדולי המוזיקה החסידית שנעתרו לבצע איתו דואטים מרגשים. באלבומו החדש מגשים צבי זילברשטיין את חלומותיו ועוטף עצמו באגדות המוזיקה הגדולות ביותר בעולם היהודי. לקול החדש והערב נוספו קולות חמים ומוכרים, המעוררים רגשות וזיכרונות למאות אלפי מאזינים בעולם.

החלום למצוא את גדולי האומנים באלבום אחד, חלום שמשותף לרבים, גם הוא, מתגשם כעת. 12 דואטים מחשמלים עם האליטה של המוזיקה היהודית שנרתמת לשיר עם הכישרון הצעיר באלבום: מרדכן בן דוד, אברהם פריד, שלומי גרטנר, שלמה שמחה, ליפא, מיכאל שניצלר, שלשלת ג'וניור, אייבי רוטנברג, ריבי שוובל, ארי גולדווג, דדי, ואוהד מושקוביץ.
 
ההפקה עשירה, העיבודים מדויקים ומחזירים את הנפש 30 שנים אחורה, קודם שהשתלטו המחשבים הסינטטיים והדגימות האלקטרוניות. על הפקת האלבום חתום דני גרוס, ובן המלחינים ניתן למצוא שמות כמו איצי וולדנר, אלי שוואב, אייבי רוטנברג, יצחק רוזנטל, יוסף שיק, ארי גולדווג, דני גרוס, וגם צבי בעצמו.

ערב ראש השנה והימים הנוראים, משוחרר סינגל הראשון מתוך האלבום, תבוא בדואט עם MBD אותו מלווה מקהלת שירה הפופולארית. זה הזמן להפעיל את הנגן, לעצום את העיניים ולהתרגש. האלבום ייצא בע"ה כשבועיים.

לחצו PLAY להאזנה לשיר