- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

ישי ריבו גם בדרך לאלבום צמאה 3: "ימין ה' רוממה"

ישי ריבו גם בדרך לאלבום צמאה 3: “ימין ה’ רוממה”

ישי ריבו בביצוע מרגש על הפסוק הזה ממש. ניגון זה הינו ניגון מכוון שהיה נשמע מפיו של אדמו"ר הצמח צדק (שהיה האדמו"ר השלישי באדמו"רי חב"ד) כשהיה אומר פסוק זה בתפילת הלל ועד היום נוהגים לשיר ניגון זה בתפילת הלל בציבור.

"אין זמן מתאים יותר לניגון 'ימין ה' עושה חיל, ימין ה' רוממה' מאשר בחג הסוכות" אומר הזמר המבצע ישי ריבו. "במהלך החג ישנם כמה פסוקים רפטטיביים עליהם אנו חוזרים מספר פעמים הן בתפילת ההלל והן בהושענות. החזרה הזאת עוצמתית מאוד בעיניי והיא גם הסיבה בגללה בחרתי לבצע את הניגון הזה לפסוק המיוחד.

מאוד התחברתי למילים ולניגון. גם הלחן מאופיין בחזרתיות שמזכירה לי מאוד את תחושת בית הכנסת, התפילה, הקהל הרב ששואג יחד פסוקים פעם אחר פעם. וזה בדיוק מה שריגש אותי. הפשטות והקדושה שאופפים אותו. אני שר את הפסוק כפי ששר אותו האדמו"ר הצמח צדק ולא משנה אותו. זו בדיוק הייחודיות בעיניי של ניגונים בכלל ושל ניגוני חב"ד בפרט. זה כמו מנטרה שחוזרת על עצמה. הניגונים האלו לא נס ליחם והם מחזיקים מעמד שנים ודורות ונוגעים עמוק בלב…"

מופע ההשקה הגדול של האלבום 'צמאה 3', שיכלול ניגוני חב"ד לפסוקים מתהילים, ייערך במסגרת אירועי י"ט כסלו תשע"ז בבנייני האומה בירושלים, כשבשיאם יתקיים מופע ניגוני החסידות בהשתתפות ריבו עצמו לצד גדול הזמר החסידי אברהם פריד וכוכבים נוספים.

לחצו PLAY להאזנה לשיר