- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

עקיבא תורג'מן בסינגל בכורה אישי: "קרוסלה"

עקיבא תורג'מן - קרוסלה

עקיבא תורג'מן, מוזיקאי יוצר בן 25. נשוי ואב לשתיים. מתגורר בתל אביב, במקור מדימונה. גדל במשפחה דוסית חמה וגדולה אח לעשרה. החיבור למוסיקה נולד בבית. הפיוטים מבית אבא, המוסיקה הקלאסית מבית אמא. מגיל 6 החל לשיר ולנגן על מגוון כלים. בגיל קצת יותר מאוחר "נטרפה דעתו" (כלשונו) על רוק'נרול. להקות שנות השבעים ומשם הסתעף לכל עבר. ההתאהבות הזו גרמה לו להתנסות בכתיבה והלחנה.

ההתבגרות שלו הייתה ועודנה קסומה ורוויה במסעות ומרד, הליכה על התפר שבין הקודש לחול הדתי והחילוני שבו. מתוך המקום הזה הוא יוצר. כותב ומלחין. עסוק בחיפוש ותנועה. ברוח ובחיים בין העולמות.

בגיל שמונה עשרה הוא החל ללמוד בישיבה. לאחר שנתיים התגייס לגולני. בסוף השירות הכיר את אשתו והחל להתפרנס כמוזיקאי. בין היתר כחלק מלהקת כלייזמר מצליחה אשר זכתה בתואר "להקת הכלייזמר הטובה בעולם" איתה הופיע רבות בארץ ובאירופה.

על אלבום הבכורה שלו הוא עובד כשנה בהפקתו המוסיקלית של ניר מיימון. כעת יוצא סינגל ראשון מתוכו "קרוסלה" בו הוא מישיר מבט אל הכניעה לתנועה העיוורת, אל הבהלה מהרעש הבלתי נשלט של השגרה בעיר. דווקא מהמקום הזה מבקש את השקט הפנימי. חיפוש אחר נקודת האמת.

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2016/11/עקיבא-קרוסלה.mp3 [1]