- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

בני פרידמן באלבום מסעיר: "מלאו את העולם באור!"

בני פרידמן - למלא את העולם באור

בני פרידמן מגיע אל הישורת האחרונה לקראת השקת אלבומו הרביעי המסעיר והמרתקFill The World With Light. הסינגלים שהופצו בחודשים האחרונים מתוך האלבום החדש, הממלאים את הרשת והמושמעים ללא הפסק כולם שרים, ובספר חיים הפכו ללהיטים, זכו לגרסאות מיוחדות וכיכבו במצעדי השמעות של ערוצי המוזיקה החסידית בישראל ומחוצה לה.

בני פרידמן, חתום על מספר להיטים גדולים במוזיקה החסידית העולמית הבולט שבהם, הוא ללא ספק השיר יש תקווה, שהפך מיד להמנון אופטימי יהודי. ככלל, השירים של בני נועדו לעודד ולהעניק כוח לרבבות אוהדיו בעולם. האלבום החדש מתכוון לשמור על קו זה, באותה נוסחה מנצחת באמצעות שירים הכוללים טקסטים מקוריים, נושאים מדויקים ומקצבים משמחים שמחברים עבר ועתיד. גם באלבום החדש ממתינים לכם שירים עם גאווה יהודית, שירי תפילה וקודש עם טמפרטורה גבוהה של שמחה יהודית שורשית. כמו באלבומים הקודמים גם הפעם, לא נגרע מקומם של שירים שקטים ומרגשים מתוך לב שבור.

כדי למלא את העולם באור גייס הצוות של בני שירים מבכירי תעשיית המוזיקה החסידית העכשווית: מלחינים ידועי שם כמו איצי וולדנר, איצי ברי ואלי קליין, ר' שלמה יהודה רכניץ, ארי גולדוואג, אלימלך בלומשטיין, ולראשונה אצל בני שירים שהלחין ברוך שלום בלוסופסקי, אלי שוואב, משה שמיל דויטש. ואם לא די ברשימה הנוצצת, אז גם גדול המלחינים בעולם היהודי… יוסי גרין מצטרף לאלבום האור של בני פרידמן Fill The World With Light!

האלבום החדש מאייש את גדולי המעבדים איאן פרייטור, אלי לשינסקי, צבי בלומנפלד, נפתלי שניצלער, מנדי הרשקוביץ, איצי ברי & אלי קליין ואודי דמרי. את מילים המופלאות לאלבום כתבו מרים ישראלי, שמואל מרקוס, אלי שוואב, איצי ברי & אלי קליין.

עטיפת האלבום היפה כוללת יצירות אמנות מקוריות של האמן הבינלאומי מארק לומיר אליו הצטרפו אומנים מעצבים כמו אידי ליבוביץ', יצחק מולי ושרולי מאייר שגם הפיק וניהל מוזיקלית. את מלאו את העולם באור מפיצה חברת אדרת ובישראל שנקיס.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'עברי אנוכי' מתוך האלבום https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2016/12/01-Ivri-Anochi-Im-a-Jew-and-Im-Proud.mp3 [1]