- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

הקרן לתמיכה באמנות ומוסיקה יוצאת לדרך

הקרן לתמיכה באמנות ומוסיקה

אמנים וזמרים רבים ומוכשרים הנמצאים בתחילת דרכם מתקשים להתקדם בתחום. הקלטת סינגל או שניים, המהווים כרטיס ביקור הכרחי כדי להציג בפני הציבור את כשרונם המוסיקלי ולהכניס אותם אל השוק – כרוכים בעלויות גבוהות שאין באפשרותם לממן, מה שמהווה עבורם מכשול של ממש.

לכן הקמת 'הקרן לתמיכה באומנות ומוסיקה' מהווה בשורה של ממש. הקרן הוקמה במטרה לקדם יצירה מוסיקאלית ועידוד שיתוף פעולה עסקי בתחומי המוסיקה. במסגרת פעילות הקרן היא נותנת הזדמנות לאמנים וזמרים, או כאלה שבדרך – השואפים לממש את היכולות הווקאליות שלהם, ומעמידה לרשותם את טובי אנשי המקצוע בתחום לטובת הוצאת סינגל ראשון – במחירים מסובסדים.

אם אתם בעלי יכולות ווקאליות מוכחות, כל שעליכם לעשות הוא למלא את טופס הבקשה להפקת סינגל במחיר מסובסד, אותו ניתן לקבל בשליחת בקשה לכתובת מייל keren052762@gmail.com, למלא אותו ולשלוח אותו חזרה בצירוף הקלטת שירה באיכות טובה לצורך התרשמות הוועדה המאשרת. הקרן אינה גובה דמי רישום כלשהם. חשוב לציין כי החלטות לגבי התמיכה יתקבלו ע"י הוועדה ללא כל התחייבות, ובהתאם לשיקולי הוועדה.

אמנים שבקשתם תאושר יזכו להפקת סינגל ברמה גבוהה ויחסי ציבור ברחבי המדיה החרדית אצל הטובים בתחום. אפשרות נוספת למעונינים הוא לחן לבחירה ממאגר הלחנים שברשות הקרן. למתאימים בלבד תיתכן גם תמיכה בסינגל שני. יחידי סגולה יזכו בתמיכה לאלבום המלא.