אברהם משה ברדוגו והחבר'ה שרים - "לחדש נעורי" - חסידיניוז

אברהם משה ברדוגו והחבר'ה שרים – "לחדש נעורי"

מאת: מערכת חסידיניוז | ד׳ בסיון ה׳תשע״ז (29/05/17) 13:09 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

בישוב יבניאל, נצפו לאחרונה בכירי התעשיה עם אברהם משה ברדוגו בשבת אחים בפרויקט משותף, פרי הפקתו של אמן הקלידים המפורסם הרשי סגל. במסגרת הפרויקט, יצאו שמונה עשר מוזיקאים ליום צילומים ארוך שבסיומו יצא הקליפ המושקע ללחנו של המשפיע ר' משה קליין מקהילת ברסלב-צפת על מילותיו הקדושות של רבי נחמן מברסלב זצוק"ל, מתוך התפילה שלאחר אמירת התיקון הכללי.

בפרויקט "לחדש נעורי" השתתפו שמונה עשר קלידנים וכליזמרים מכל קצווי הקשת המוזיקלית במגזר החרדי. מדובר בשיתוף פעולה נדיר מסוגו מכל קצות התעשייה המוסיקלית החסידית.

ברדוגו, שהיה מתלמידיו הקרובים ביותר של המוהרא"ש שיק זצוק"ל וזכה לשמשו בקודש, חושף לראשונה את השיחה שהתקיימה בחדרי-חדרים ואף הביאה להפקת הענק. "יום אחד נכנסתי לחדרו של המוהרא"ש והוא הפנה אלי שאלה חריגה שלא ציפיתי אליה", מספר ברדוגו על השיחה שנחשפת כעת לראשונה. "המוהרא"ש שאל אותי 'פארוואס זינגסטו נישט אויף חתענעס?' (בתרגום לעברית: למה אתה לא שר בחתונות?), תמיד אמרו לי שיש לי קול ייחודי, אבל לא חשבתי שהשאלה תגיע דווקא מכיוונו של המוהרא"ש זצוק"ל".

כעת, שנתיים לאחר פטירתו של המוהרא"ש שיק זצ"ל, שהותיר אחריו געגועים רבים וכמובן את אותה השיחה הבלתי נשכחת, הוא משיק את הקליפ המשותף עם שמונה עשר המוזיקאים. הקליפ, צולם כמובן ביבניאל – מקום מושבו וקבורתו של המוהרא"ש שיק זצוק"ל.

לחצו PLAY לצפייה בקליפ

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 3.67
Loading...

תגיות: ,


השאר תגובה

תוכן תגובה