- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

ברדיו קול חי סיכמו את העשור האחרון במוסיקה החסידית • גלריה

יוסי אייזנטל

במוצאי שבת האחרון ערכו ברדיו קול חי בשיתוף עם מערכת 'חסידיניוז' את 'מצעד העשור' לסיכומו של עשור במוסיקה החסידית. חצי שנת עבודה עשרות אלפי מדרגים ועוד כמה מאות מתעשיית המוסיקה היהודית שהביעו את דעתם המקצועית הביאו לתוצאה המשקפת לדברי המפיקים את המוסיקה שעשתה את העשור בעולם היהודי.

התוצאות הם כדלקמן: את התואר זמר העשור קיבל יעקב שוואקי, את התואר מלחין העשור קיבל יוסי גרין, את התואר להקת העשור קיבלו תזמורת שלהבת, ואת התואר ילד הפלא של העשור קיבל עמית ליסטוונד שכבר לא כל כך ילד.

בשיר העשור זכה 'והיא שעמדה' של יעקב שוואקי ויונתן רזאל, במקום השני זכה השיר 'אנא בכח' של עובדיה חממה וחברים, במקום השלישי זכה השיר 'אם אשכחך' של יעקב שוואקי, במקום הרביעי זכה השיר 'ענווים' של מרדכי בן דוד ויוסי גרין, במקום החמישי זכה השיר 'על נהרות בבל' של מידד טסה במקום השישי זכה השיר 'מאמינים' של מרדכי בן דוד, במקום השביעי זכה השיר 'מלאכים' של חיים ישראל, במקום השמיני זכה השיר 'עלה קטן שלי' של אברהם פריד, במקום התשיעי זכה השיר 'תפילה לעני' של מרדכי בן דוד ואילו במקום העשירי זכה השיר 'שירו למלך' של יידל ורדיגר.

המשדר המיוחד ארך כארבע שעות, הגיש יוסי אייזנטל, הפיק שי קאהן, השתתפו גם יוסי גיל, ידידיה מאיר, חנוך וינדרבוים, שלומי שטרן, ישראל פריד, עופר גדנקן, יקי אדמקר ועוזר דרוק.

מנדי אור גם היה שם וחזר עם גלריית תמונות מרתקת.

ידידיה מאיר

רדיו קול חי