- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

"בלב שלם" – דואט חדש של עקיבא מרגליות וחיים ישראל

הזמר והיוצר החסידי עקיבא מרגליות, ממשיך להסתער על תחום המוזיקה החסידית בתום שתיקה מוזיקלית בת 10 שנים ומשחרר כעת דואט "בלב שלם" – סינגל שני מתוך האלבום ״מרגליות וחברים״ והפעם יחד עם ענק המוזיקה היהודית החסידית חיים ישראל.

עקיבא מרגליות, הוא דמות מוכרת לחובבי המוזיקה החסידית בשלושה העשורים הקודמים על שמו חתומים כבר שלושה אלבומים מקוריים עם ארומה מוזיקלית "של פעם", המתרפקת על סגנון בית אבא. אלבומו הרביעי "מרגליות וחברים" מארח את טובי הזמרים בני דורנו, בשלל סגנונות המחברים עבר להווה, ניגוני חסידות ומוזיקה יהודית עכשווית. דגש גדול הושם על הטקסטים, הם לא שגרתיים, לא "לעוסים" ותמיד עם סוויצ' מפתיע.

באלבום החדש שזורים לחנים מקוריים, פרי יצירתם של האב עקיבא ובנו, משה מרגליות. על העיבוד החסידי הופקד המעבד האגדי יואל דיקמן שמותיר חותמת מוזיקלית מובהקת, המעטרת את טובי האלבומים במוזיקה החסידית. לצד אלה, מככבים מיטב אמני המוזיקה היהודית והחסידית, אותם כאמור, מארח מרגליות לביצועים משותפים מרתקים.

גם את "בלב שלם", הלחין משה מרגליות, בנו המוכשר של עקיבא, למילות דברי הימים: "..בְנִי דַּע אֶת אֱלֹקי אָבִיךָ וְעָבְדֵהוּ בְּלֵב שָׁלֵם וּבְנֶפֶשׁ חֲפֵצָה כִּי כָל לְבָבוֹת דּוֹרֵשׁ ה' וְכָל יֵצֶר מַחֲשָׁבוֹת מֵבִין אִם תִּדְרְשֶׁנּוּ יִמָּצֵא לָךְ וְאִם תַּעַזְבֶנּוּ יַזְנִיחֲךָ לָעַד..". הדואט של עקיבא וחיים ישראל, מגיש מניפת קולות בצבעים משלימים, אליהם נוסף העיבוד המיוחד והנעים של דיקמן והתוצאה, שוב: חוויה של הרמוניה יהודית – והפעם עם סלסולים.

מילים: דברי הימים א', כח' ט' | לחן: משה מרגליות | עיבוד והפקה מוזיקלית: יואלי דיקמן

לחצו PLAY להאזנה לשיר
https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2017/10/בלב-שלם-עקיבא-מרגליות-וחיים-ישראל.mp3 [1]