- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

"מרקד" – אלבום חדש לכוכב מארה"ב שמחה ליינר

אחרי סיבוב הופעות ברחבי העולם מתפנה סוף סוף שמחה ליינר, כוכב הזמר מניו-יורק להוצאת אלבומו החדש "מרקד". האלבום פרי עמל אינטנסיבי של השנתיים האחרונות מכיל שורת להיטים שחלקם כבר מבוצעים בחתונות בארה"ב.

ברשימת המלחינים שכתבו חומרים לאלבום נמצאים הרב שמואל ברזיל ("רגש"), אלי שוואב שמאחוריו שובל יצירות מופת שהלחין ואפילו האמן והיוצר הססגוני ליפא שמלצער שחיבר להיטים רבים.

זהו אלבומו השלישי של ליינר. שיר הנושא באלבום "מרקד" הולחן על ידי אלי שוואב ועובד בידי המוזיקאי עמית הראל למילים המיוחדות: "כשאדם לומד תורה או שעושה מצוה בכל כך שמחה, עד שהשמחה נוגעת עד רגליו ומעלה אותם למעלה מרקד מחמת שמחה, אז נתעלה האורייתא".

גם היוצר המחונן אודי דמארי מככב באלבום בשיר "נעבור" העוסק בנצחיותו של עם ישראל. דמארי, כתב את המילים, את הלחן ואת העיבוד ליצירה הנפלאה.

בין המעבדים הנוספים שנטלו חלק באלבום נמצאים גם ג'ף הורוויץ ויוחי בריסקמן לצידם של יענקי בריסקמן ואלי לישינסקי כאמור. את האלבום מלווה תזמורתו של יוחי בריסקמן.

לחצו PLAY להאזנה למיקס משירי האלבום https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2017/12/Leiner-Meraked-Snippets-1.mp3 [1]