- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

אברהם אבינו, החשמונאים ובני עקיבא: הנני

בדרך לאלבום הבכורה, ובין סינגל אחד למשנהו, חוזר לרגע אבשלום סלוק (34) אל כתפקידו כרכז הדרכה של מחוז ירושלים בבני עקיבא. בשיאו של חודש הארגון תשע"ח שעמד בנושא 'מובילים בדרך תורה ועבודה', הוכרז שמו של השבט החדש – 'הנני'. מה שגרם לאבשלום לעצור הכל באמצע שירות מילואים ולכתוב שיר מיוחד – מאברהם אבינו דרך החשמונאים ועד השבט החדש של בני עקיבא – "הנני".

"שמעתי שאנשים התפלאו על כך שתנועת הנוער בני עקיבא בחרה את השם "הנני" לשם השבט החדש, וטענו כי הוא לא שם קליט וכי הוא שם גבוה ומנותק, חשבתי לעצמי כי יש בשם "הנני" משהו מיוחד. אחרי שמנקים אותו מעט מהציניות מגלים עמידה אישית ואמירה פנימית המבטאת יותר מכל את מה שמיוחד בעם שלנו".

"עצרתי ושאלתי את עצמי – מה אומרת לי אותה הקריאה הישנה "הנני"- היום בתוך החיים שלי. את המחשבות והרצונות הללו ביקשתי לשתף בשיר. אין יותר טוב מחנוכה ומהקריאה הנצחית "מי לה' אלי", להמשיך את אותה קריאת "הנני" אל תוך חיינו – מתוך מבט ששואל לקראת מה אנו הולכים ולאן נשואות עיננו. מציע לכם לפתוח ואת הלב" – אומר אבשלום.

אלבום הבכורה של אבשלום סלוק – 'לחיות', בהפקתו המוסיקלית של דותן מושנוב, עתיד לראות אור אי"ה במהלך החודשים הקרובים, והוא צפוי להכיל עשרה שירים מקוריים של דיבור כנה על השאלות, הפחדים והתקוות הגדולות של חיינו.

מילים ולחן: אבשלום סלוק I עיבוד והפקה: גל לב

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2017/12/אבשלום-סלוק-הנני.mp3 [1]