שלשלת חוזרים באלבום שביעי: We're Coming Home

שמונה-עשרה שנה חלפו מאז הוציאה חבורת שלשלת האלבום הראשון. כעת מגיע האלבום השביעי החדש, We're Coming Home, ובמילים אחרות: חוזרים הביתה.

כמו תמיד, גם הפעם עשרת הלחנים באלבום שייכים למנהיג החבורה יצחק רוזנטל. לצידו מזמרים: ברוך אריה, חיים בלוק ושמחה סוסמן.

האלבום החדש הופק ועובד מוסיקלית על ידי דני גרוס המוכשר.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'יבנה' מתוך האלבום

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←