- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

חזקו – יואלי צישינסקי ו'ידידים' מתגייסים למען ההורים

חזקו – יואלי צישינסקי ו'ידידים' מתגייסים יחד עם הרב ישראל קרמר למען 'המשפחה להורים שיכולים'!

הרב ישראל קרמר הוציא לאור את הלחן הראשון 'וכל החיים' בחודש אדר תשע"ו, חצי שנה אחרי תאונת בנו שמוליק ז"ל שנלב"ע בה' בתשרי תשע"ו – בשביל לעודד ולחזק משפחות שכולות. השיר זכה לתשואות רבות וסחף את הרב משולם גרינברגר הי”ו, מגדולי בעלי המנגנים החסידיים בדורנו שביצע את השיר 'מחילה' לקראת ימים נוראים תשע"ז והצליח לרגש עד דמעות את השומעים.

כעת, בימים אלו לרגל 'הכנסת ספר התורה' שנערך ע"י ארגון 'חזקו' המאגד את המשפחות השכולות ומעצים אותן וכאות הוקרה על העזרה ההדדית של הארגון, וע"פ בקשה אישית של הרב אברהם קלוגר הי"ו שייסד את הארגון בהוראת כ"ק אדמור מצאנז שליט"א – ממשיך הרב קרמר להפתיע גם הפעם! בשיר מקפיץ במיוחד שהולחן על המילים 'חזקו ויאמץ לבבכם' והופק בדיסק מהודר. הדיסק פיאר את המעמד כמזכרת לכל משתתף שתכניס את השמחה לביתו… [זאת בנוסף לשקית עם הלוגו 'חזקו' הכוללת חוברת וסט ספרים שקיבל כל משתתף בסיום האירוע].

את הניצוח על העיבוד וההפקה רתם הפעם את המוזיקאי יואלי צישינסקי כשרון צעיר ומקצוען שלא מכבר נכנס לתחום וכבר הספיק לעבוד עם גדולי המוזיקאים ברמה שלא מביישת את הקרדיטים הגדולים בשוק, יואלי נתן את הלב ואת הגרון וצירף אליו את מקהלת ידידים העולמית שהספיקה כבר ללוות את הרב קרמר בלחניו הקודמים, גיטרות: אבי סינגולדה בס: אהרן בן זיו, קלרינט: בנימין מקייבסקי.

ארגון 'חזקו' הוקם לפני כ-5 שנים עקב פטירת הבחור ישראל חיים קלוגר ז"ל בנו של יו"ר הארגון הרב אברהם קלוגר הי"ו. מאז, ערך הארגון כנסים ופעילויות מגוונות עבור המשפחות וכד' ולפעמים גם הגשת עזרה ממשית במקרים קשים. בנוסף, הוקם קו 'חזקו' בו ניתן לשמוע מדי יום חיזוק מאת יו"ר הארגון הרב קלוגר הי"ו וכן ניתן לשמוע שם שידורים חוזרים מכל הכנסים.

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2018/03/יואל-צישינסקי-חזקו.mp3 [1]