אלבום חדש: יונתן רזאל בהופעה בהיכל התרבות ת"א - חסידיניוז

אלבום חדש: יונתן רזאל בהופעה בהיכל התרבות ת"א

מאת: יוסף ארנפלד | ט׳ בניסן ה׳תשע״ח (25/03/18) 15:55 | אלבומים חדשים | הדפס הדפס

"יונתן רזאל בהופעה בהיכל התרבות ת"א עם התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון" – אלבום חדש של יונתן רזאל מתוך ההופעה שחתמה את פסטיבל הפסנתר האחרון בתאריך 11.11.17 באולם מלא עד אפס מקום. מנצח: דודי זבה. המופע שודר חי בגלי צה"ל.

האלבום משקף את מכלול היצירה של רזאל לאורך השנים, שמחברת בין עולמות שונים: בין מוזיקה קלאסית לרוק אנד רול ובין החילוני לדתי. במופע שר רזאל את שיריו שכבשו את הקהל הישראלי. לצד להיטים כמו "קטנתי", "והיא שעמדה" ו"ציון" שר רזאל את השיר "ים הרחמים" בדואט מרגש עם קובי אפללו שהתארח במופע. עוד באלבום: השיר "עוד יום" של מתי כספי, נגינה וירטואוזית של רזאל בפסנתר עם יצירה של מוצרט, ושירים וניגונים נוספים.

האלבום החדש הוא אלבומו הרביעי של יונתן רזאל. בעוד שבין שלושת אלבומיו הקודמים חלפו כארבע שנים, האלבום הנוכחי מגיע פחות משנה אחרי אלבומו האחרון ("פותח לב").

באלבום מתגלה רובד נוסף ליצירתו המוזיקלית. את כל השירים והניגונים עיבד יונתן רזאל לתזמורת סימפונית במיוחד למופע. הוא החל את דרכו המוזיקלית בעולם המוזיקה הקלאסית, למד פסנתר אצל פנינה זלצמן והוא בוגר האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. האלבום משקף את מכלול היצירה של רזאל לאורך השנים, שמחברת בין עולמות שונים: בין מוזיקה קלאסית לרוק אנד רול ובין החילוני לדתי.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'הטוב הטוב' מתוך האלבום

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.67
Loading...

תגיות:


תגובות (1)

  1. ענתי הגיב:

    כל הכבוד לך,יונתן ראזל!!!!!!!!!
    השירה שלך פותחת לבבות ומאחדת את כל עמ"י:)
    הקול שלך נוגע עמוק עמוק בנשמה.
    מאד מרגש לשמוע כל פעם מחדש ותמיד השירה משתבחת ומגוונת.

השאר תגובה

תוכן תגובה