- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

רועי ידיד וענבי הגפן בקליפ מתוך האלבום שבדרך

ההרכב המוזיקלי המפורסם, ענבי הגפן בכיכובו של רועי ידיד עובד על אלבום חדש, בדרך לשם הם משחררים קליפ טהור ומתוק הכולל את השירים לב טהור (בעלז) ומתיקות התורה (הרב הלל פלאי).

הקליפ שצולם ברחבת הכותל המערבי, משתלב היטב עם האג'נדה של רועי והלהקה: חיבור של ישן וחדש, חיבור של סגנונות מוזיקה יהודית וחיבור אוכלוסיות מאחד. "מה מרגש לְחַבֵּר ולשיר מלב טהור על מתיקות התורה, במקום הכי קדוש בעולם לעם היהודי", מתפייט רועי בדברי ההסבר לקליפ. "אני מבקש להודות לבורא עולם על שזיכנו לחיות בקדושה ובטהרה".

ידיד, מזוהה כבר שנים כמוזיקאי מוכשר ששר ויוצר שירים מקוריים לצד שירי קודש, יהודיים וישראליים. האיש עם הקסקט והסלסולים נחשב לאייקון של מוזיקה יהודית. רועי ידיד, סולן בלהקת "ענבי הגפן" המצוינת, משמח כמעט בכל ערב בשמחות בארץ ובעולם. את הלהקה ייסד הרב נועם חייט כבר בהיותו אברך בישיבת כרם ביבנה, ומאז קבעה את מקומה להקת 'ענבי הגפן' כבכירה בסצינת החתונות היהודיות בארץ ובעולם כבר כ 38 שנים!

כאמור, ב 18 שנים האחרונות הצטרף אליה רועי, אז כחייל משוחרר מלהקת הרבנות הצבאית בתחילת דרכו. כיום ח"י שנים אחרי, ענבי הגפן ורועי ידיד כבר הוציאו יחד 2 אלבומים של הלהקה, וגם רועי עצמו שחרר לעולם עוד 2 אלבומי סולו של שירים מקוריים. במרוצת הזמן הופיעו יחד אלפי פעמים בארץ ובעולם וזכו לשמח את עם ישראל מתוך קדושה וטהרה ושליחות גדולה.

כעת, לכבוד חג הפסח, ובדרך לאלבום שלישי יחד, בניצוחו של נועם חייט ובניהולם המוזיקלי של רועי ידיד ורפאל בלזם (קלידן הלהקה) יחד עם שאר חברי הלהקה הם משיקים קליפ יפהפה בביצוע מרטיט של רועי ידיד וחברי להקת ענבי הגפן ברחבת הכותל וברובע היהודי.

לחצו PLAY לצפייה בקליפ