לראשונה: ישי ריבו במופע משלו באמפי קיסריה - חסידיניוז

לראשונה: ישי ריבו במופע משלו באמפי קיסריה

מאת: יוסף ארנפלד | ח׳ בסיון ה׳תשע״ח (22/05/18) 16:33 | חדשות מוזיקה יהודית | הדפס הדפס

לאור הצלחתו המהירה של ריבו לחדור ללב הפלייליסט הישראלי, אך טבעי שמופע בכורה בקיסריה יתרחש בהקדם ואכן, בהרכב מפואר הכולל כלי מיתר, הפקה מתקתקת ותאורה מרהיבה, זכה ריבו לפתוח במשפט הנחשק "ערב טוב קיסריה" לצד ברכת שהחיינו מרגשת שטרם נראתה באמפי הרומי העתיק.

חבריו להפקת המופע, הצליחו להפתיע את ריבו יותר מפעם אחת, למשל, כשעלה לבמה שלמה ארצי לביצוע הדואט "והאמת". בהמשך עלה גם אמיר דדון לביצוע משותף של הלהיט "לבחור נכון" כשבשיא עלו מנהליו של ריבו, אור דוידסון ויהודה קלמן והעניקו לו את אלבום הפלטינה על מכירה של למעלה מ 30,000 עותקים מאלבומו האחרון "שטח אפור".

לאורך המופע שב והזכיר ריבו את תודתו הגדולה לקב"ה שהביאו עד הלום, התרגש במיוחד כאשר הודה להוריו ושיתף את הקהל באומץ רב בעובדה שהם לא נכחו במופע בשל העדפתם שלא להשתתף באירועים שאינם מתקיימים בהפרדה.

רשימת השירים שביצע ריבו כללה שירים מאלבומו הראשון ועד האחרון כאשר הקהל מלווה אותו בשירה אדירה ובהתרגשות רבה. גולת הכותרת של המופע כללה מחווה ייחודית למעמד הר סיני בה ביצע ריבו את השיר אור התורה שהושר מילה במילה ע"י הקהל הדתי והחילוני כאחד כשרבים דומעים מעצמתו של המעמד, שעות בודדות לפני חג מתן תורה.

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.66
Loading...

תגיות: ,


השאר תגובה

תוכן תגובה