זבולון נתנוב בסינגל וקליפ חדש: "פשוט!" - חסידיניוז

זבולון נתנוב בסינגל וקליפ חדש: "פשוט!"

מאת: מתי שיינברג | י״ד באב ה׳תשע״ח (26/07/18) 21:26 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

הזמר והיוצר זבולון נתנוב, שפרץ לתודעת המוזיקה היהודית עם צימאון, סינגל שהביא עמו משב רוח מוזיקלי אחר ורענן. השיר כמו יוצרו, יצרו סקרנות רבה בקרב מביני דבר ואוהדי מוזיקה יהודית מקורית.

הצלחת צימאון הביאה את נתנוב לקדמת הבמה, תרי משמע. הוא לא נח מאז, כתב והלחין שירים נוספים בסגנונו האישי והבלתי שגרתי ובה בעת המשיך להופיע באירועים ולצבור קהל אוהדים למוזיקה היהודית הייחודית שלו. כעת, משחרר נתנוב סינגל שני המלווה בקליפ אנימציה מרהיב התומך במסר השיר פשוט.

מילות השיר נכתבו בהשראת עיסוקו של נתנוב כשליח חב"ד ביישוב תימורים הנהנה מתמהיל קהילתי של "יהודים פשוטים" השמחים במקומם. מדי יום פוגש נתנוב דמויות שהפיחו חיים במילות השיר והפכו אותן למסר חזק של תום ופשטות.

"פשוט", בעצם זועק את הפשטות. מאותו מקום של יהודי המנטרל משחקי כבוד, שמשתיק את הרעש והצלצולים שמזמנים החיים והשגרה, ושזוכה בשמחה אמתית. באופן נדיר, נולד הלחן בסמוך למועד כתיבת המילים, עובדה ששילבה הרמוניה קסומה בין המסר האופטימי לניגון הקליט. לאורך הקליפ מדלגת דמותו של "היהודי הפשוט" בין אפיזודות אנימציה שונות הממחישות את המסר באופן מדויק ויפה לעין.

מילים: זבולון נתנוב ואילן דמרי | לחן: זבולון נתנוב | עיבוד וניהול מוזיקלי: נאור כרמי

לחצו PLAY להאזנה לשיר

לחצו PLAY לצפייה בקליפ

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 3.25
Loading...

תגיות: , ,


תגובות (1)

השאר תגובה

תוכן תגובה