- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

הלל מאיר מצדיע ללומדי התורה: אשרי העם

הלל מאיר (25) מביתר עילית גדל על מוסיקה חסידית, במיוחד על הז'אנר האמריקאי של פרחי מיאמי והחבר'ה. הוא לא חשב להכנס לתחום, עד שלפני שש שנים, כחלק מפרוייקט של חסד בקשו ממנו לשיר בחתונה. הקהל נהנה מאוד ויחד איתו הגיעו הזמנות לשיר בחתונות נוספות.

לצד היותו אברך כולל במשרה מלאה, לפני כשנתיים החל להכנס לשוק החתונות בצורה רשמית. כעת, לאחר תקופת ההשקה, מאחוריו כבר הופעה בעשרות חתונות שמחות במיוחד. תוך כדי השירה בחתונות, נוצר קשר עם המוסיקאי המוערך שמואל יפת. כך שלפני קרוב לשנה הוציאו השניים יחד את סינגל הבכורה של הלל – 'צדיק כתמר', כאשר הלחן הוא של מאיר בעצמו ואילו העיבוד וההפקה המוסיקלית הופקדו בידיו של יפת.

בימים שמחים אלה של חזרה לעונת החתונות, משחרר הלל סינגל שני – 'אשרי העם'. גם את השיר הנוכחי הלחין הלל בעצמו, ברגע של השראה מיוחדת, מתוך הצדעה לבחורי הישיבות ואברכי הכולל שיצאו להפוגת בין הזמנים לאחר שעמלו קשה במהלך זמן קיץ בלימוד התורה. מדובר בלחן ישיבתי סוחף, בעיבוד עדכני בשילוב אלקטרוני, גיטרות חשמליות, סקסופון ונגיעות אמריקאיות. על העיבוד וההפקה המוסיקלית של השיר הופקד המוסיקאי מנחם ספרא והוא הופק בסיוע הקרן לתמיכה באומנות ומוסיקה.

במקביל לשירים נוספים עליהם עמל הלל בימים אלה, הוא ממצב את עצמו ככוכב עולה בתחום, משתתף בתחרות 'הקול הבא' ברדיו קול חי ואף עלה לשלב השלישי של החברותות. כמו-כן השתתף במופע הקיץ המרכזי של בית שמש והופיע על במה יחד עם שמחה ליינר.

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2018/07/הלל-מאיר-אשרי-העם.mp3 [1]