איציק אורלב עם סינגל שלישי: כל מאן דעביד

איציק אורלב

איציק אורלב מוציא סינגל שלישי מתוך האלבום "רבון העולמים" שיראה אור בקרוב. לאחר ההצלחה עם השירים 'ריבון העולמים' והדואט עם עמירן דביר בשיר 'בכל יום שיבוא' החליט הפעם אורלב לחזור קצת למקורות וללכת על הגוון המזרחי-חסידי.

השיר נקרא 'כל מאן דעביד', והוא קליט במיוחד. השיר הוקלט באולפניו של המלחין שמואל יונה ועובד כמו שיריו הקודמים של אורלב ע"י עמירן דביר.

לחצו PLAY להאזנה לשיר
[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2010/07/orlev-KolMaDeavid.mp3|titles=איציק אורלב – כל מאן דעביד]

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←