'שנה טובה' - השיר החדש של שדרני 'קול חי מיוזיק' - חסידיניוז

'שנה טובה' – השיר החדש של שדרני 'קול חי מיוזיק'

מאת: מערכת חסידיניוז | י״ז באלול ה׳תשע״ח (28/08/18) 10:49 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

הפרויקט המוסיקלי שיסגור לכם שנה טובה: יהודה דים, ירון בר, אפרים קמיסר, גיל ישראלוב, אלי קליין, נפתלי קמפה, אלי פרידמן וארז שמואלי – חברו יחדיו להפקה מוזיקלית ענקית. שמונה אמנים, שמלבד היותם אמנים, הם גם שדרני 'קול חי מיוזיק', ערוץ המוזיקה הייחודי מסוגו בעולם היהודי מבית 'קול חי. הערוץ משדר בתדר 102.5FM משבע בבוקר עד שבע בערב – את טובי הלהיטים במוזיקה החסידית לדורותיה.

לקראת ראש השנה, בחרו ב"קול חי מיוזיק" לאחל לעם ישראל שנה טובה, בדרך המקורית ביותר. שיר חדש שכתב והלחין אלי קליין, עובד והופק ע"י אלי קליין ואיצי ברי והוקלט ע"י האמנים השדרנים.

"השיר נולד כחלק מהרעיון לשלב בין שדרי התחנה, למאזינים", מספר ישראל שלמה אזולאי מנהל 'קול חי מיוזיק'. "בלוח זמנים יחסית צפוף הפקנו את אחד השירים היפים של השנה, שכבר משמיעה ראשונה השיר נקלט באוזן. לא פשוט לרכז כל כך הרבה משתתפים לשיר אחד ולצילומים של קליפ, אבל התוצאה הסופית בהחלט שווה את המאמץ וההשקעה. אין דרך מהנה ומשמחת יותר לסיים איתה את השנה החולפת ולהתחיל את השנה הבאה עלינו לטובה".

אבי רוזן, מנכ"ל 'קול חי': "ככלי התקשורת המוביל בס"ד בציבור החרדי,  לא רק בתחום החדשות והאקטואליה, אנחנו שמחים להיות מובילים ופורצי דרך גם בתחום המוסיקה החסידית והיהודית, זאת באמצעות הערוץ הנוסף שלנו 'קול חי מיוזיק'. בקרוב צפויים בעז"ה חידושים נוספים לחובבי המוזיקה".

לחצו PLAY לצפייה בקליפ

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.53
Loading...

תגיות: , , , , , , , ,


תגובות (1)

  1. ליאת רצאבי הגיב:

    מקסים!!!
    שנה שובה לכל עם ישראל!

השאר תגובה

תוכן תגובה