- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

תעלומה: כמה פעמים יופיע יעקב שוואקי בקיסריה?

שוואקי - קיסריה 2

אוהדי וחובבי המוסיקה החסידית נחשפו בשבועות האחרונים לשלל המודעות המבשרות על חזרתו של גדול הזמר החסידי יעקב שוואקי אל הבמה בקיסריה. שני ימים רצופים: רביעי וחמישי שבשבוע הבא – הם התאריכים שננקבו במודעה. ואנחנו שואלים: האם כך הם פני הדברים?

שיחה אקראית של כתב 'חסידיניוז' עם גורם בכיר בהנהלת האמפי-פארק בקיסריה, גילתה כי המקום נשכר כבר מיום שלישי הקרוב למשך שלושה ימים רצופים ע"י שרון דניאל ויוחי בריסקמן. מבירור מעמיק שערך כתבנו התגלה כי גם ביום שלישי יופיע שוואקי בקיסריה, אך בפעם הזאת יציע הקהל יהיה ריק לחלוטין. נכון. מה ששמעתם. יודעי דבר לחשו באזני המערכת כי היות וגם הפעם המופע יצולם לDVD, צוות ההפקה לא מוכן לקחת סיכונים ולכן הצילומים יערכו במשך שלושה ימים ברציפות, מהם יבחרו קטעי הDVD.

אפרופו שוואקי, מועד צאת האלבום החדש 'ליבי במזרח' הוקדם בכשבועיים ויצא ככל הנראה כבר בשבוע הבא. הפצת האלבום בארץ הקודש תתבצע ככל הנראה הפעם ע"י חברת התו השמיני, שהפיצה בעבר את אלבום 'המעוררים'. גורם המקורב לחברות ההפצה במוסיקה החסידית שנשאל מדוע לא נחתם עם חברות גרינטק וגל-פז שהפיצו בעבר את אלבומיו של שוואקי בחר למלא פיו מים.

אתם מוזמנים ללחוץ PLAY, להאזין למיקס משירי האלבום החדש 'ליבי במזרח'
[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2010/07/Yaakov-Shwekey-Libi-Bmizrach.mp3|titles=יעקב שוואקי – ליבי במזרח]