- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

תו השעה – אלבום הלהיטים הגדולים של תשע"ח!

בין הזמנים תשע"ח. המיזם הראשוני מסוגו במגזר יוצא לדרך. 'הבחירות הוקדמו' בישרו המודעות הססגוניות. תחת שרביט ניצוחו של פנחס ביכלר, הוגה ויוזם הרעיון, נקראים רבבות קוראי 'משפחה' וכל עמך בית ישראל לבחור את הניגונים האהובים עליהם שראו אור בשנה החולפת – תשע"ח, שירכיבו את אלבום חג הסוכות הבעל"ט.

אלפים פקדו את הקלפיות הטלפוניים, האזינו, דירגו, בחרו את הלהיטים האהובים ויחד הרכיבו את הפלייליסט המגוון והחגיגי של אלבום העם: 'תו השעה'. עתה רואה האלבום אור בהגשה חדשנית מבית מקהלת 'מלכות' של פנחס ביכלר ותזמורת 'פייער' בניצוחו ועיבודו של יענקי לנדאו.

לאלבום חברו גדולי הזמר מהארץ ומחו"ל: זאנוויל ויינברגר, בערי וועבר, דודי קאליש, לוי פאלקוויטש, אהרל'ה סאמט, יעקב דסקל, מנדי וייס, יואלי דווידוביץ, מאיר אדלר, יואלי קליין, ברוך ויזל, מוטי ויזל, מוישי ניילנדר, ארי היל, משה דמן וילד הפלא דודי לינקר.

באלבום 6 מחרוזות מגוונות, בהם תגלו את הלהיטים האהובים עליכם בקונספט חדש וייחודי המשלב גם קטעי נוסטלגיה בביצוע חוזר או בגרסה מקורית, דוגמת קטעי שמע מקוריים של הרב בן ציון שנקר ז"ל, ר' שלמה קרליבך ועוד.

גולת הכותרת של האלבום היא ההפקה המיוחדת של השיר החדש 'שערי שמים' המופיע כאן לראשונה בלחנו ועיבודו של פנחס ביכלר ושירתו של זאנוויל ויינברגר.

לחצו PLAY להאזנה למיקס משירי האלבום https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2018/10/תו-השעה-מיקס.mp3 [1]