- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

עקיבא מחפש אחר האמת הפנימית: לך לך

עקיבא, זמר ויוצר, מופיע כבר 6 שנים על במות רבות בכל רחבי הארץ מול קהל נאמן שרק הולך וגדל ופוקד את ההופעות בתדירות. עקיבא קיים שיתופי פעולה עם אומנים רבים ולקח חלק הן כזמר והן כיוצר בפרויקטים מגוונים.

"הכל עוד אפשרי", הסינגל הראשון מתוך אלבומו השני, הגיע למעל ל- 120 אלף השמעות ביוטיוב, זכה למאות השמעות בתחנות הרדיו ולפרגון אדיר מצד קהל בהופעות. כעת משחרר עקיבא את 'לך לך' – סינגל חדש מתוך אלבום שני, שיראה אור בקרוב.

"לך לך", הוא שיר כנה העוסק במסע החיפוש אחר האמת הפנימית, שכל אחד מאתנו חווה, בדרך למימוש הייחודיות שבו – סוגיה שהופכת את אותה קריאה בת אלפי השנים של אברהם אבינו רלוונטית גם כיום. השיר נכתב והולחן ע"י עקיבא והופק מוזיקלית ע"י מאור שושן.

"כל אחד מאיתנו עובר מסע של חיפוש אחרי אמת פנימית שמבקשת להתגלות מעבר לתוויות שהדבקנו על עצמינו כמו מקצוע, תכונות אופי, מגורים ואפילו שם והבית שבו גדלנו. הראשון שיצא למסע כזה היה אברהם אבינו, שבעקבות הקול שקרא לו "לך לך", שבר את חומות הנורמלי והבטוח בדרך למימוש הייחודיות שלו בעולם. הקריאה הזו רלוונטית אליי יותר מתמיד כי לפעמים החיבוק החם של הסביבה הוא המחסום שלי בדרך לעצמי.." – אומר עקיבא.

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2018/10/עקיבא-לך-לך.mp3 [1]