היישר מהשיקום, פרץ חן בסינגל בכורה: ברוך השם

לפני כשנה נפצע פרץ חן בעמוד השדרה וגם לאחר טיפול רפואי הוא נותר בשיתוק חלקי. אבחנת הרופאים הייתה: 'לך הביתה ותתפלל'.

תוך כדי תהליך השיקום, עלה אצלו הרעיון להוציא שיר. למרות שבאופן טבעי הכיוון היה להוציא בלדה שקטה, פרץ בחר דווקא להוציא שיר קצבי ומלא הודיה. בקיצור: 'ברוך השם' .

כעת, כשהוא עדיין בתהליך החלמה, פרץ חזרה להופיע בחתונות ואירועים.

את השיר הלחין הערשי ויינברגר, כשעל העיבוד וההפקה המוסיקלית הופקד נפתלי שניצלער.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←