- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

תפילה מוסיקלית מרגשת להשבת גלעד שליט הביתה

עמרם אשר -שליט

עמרם אדר, (33), נשוי ואב לשלושה ילדים מתגורר במיאמי פלורידה, מתעסק בהשקעות ומדלג בכל העולם בעת שמשמש כזמר עצמאי. אדר מופיע באירועים אקסקלוסיביים בליווי תזמורות פילהרמוניות מקומיות המנגנות עמו קלאסיקות נחשבות, גם יהודיות. התמחותו הגדולה היא ללא ספק אירועי היוקרה, שם הוא מנהל אומנותי של חופות בסגנון מלכותי.

"כשנולדתי שמעתי סביבי מוסיקה, כל הזמן" מספר אדר, בהמשך הופיע בלונדון והתגורר בישראל במקביל. לכשהתפרסם באמריקה, החל אף לשרת כחזן בבית הכנסת אדמונד ספרא הפופולארי כשמונה שנים ומאז המשיך לקריירה עצמאית. באלבום הנוכחי, השלישי במספר, בהפקתו ובניהולו המוסיקלי של איצ'ה וולדנר משתפים פעולה משה לאופר, יונתן רזאל, מונה רוזנבלום, לייב יעקב ריגלר, ד"ר מרדכי סובול, אופיר סובול, שמואל יונה ואחרים.

בחודשים האחרונים ביקר בארץ כמה פעמים, האווירה הציבורית סביב הדרישה להשבתו של גלעד, הזיזה בו משהו. אדר החליט לעצור את הפעילות המוסיקלית באולפן ולהתייחד עם העניין שריגש אותו כבר במרחקים: שחרורו של גלעד. לשם כך רתם את כל השמות הגדולים, השיר שליט מזכיר את גלעד, כמובן, אך מדבר גם על יהודים נוספים שאנו מצפים שיחזרו אלינו ושאנו ערבים להם. "עלינו לעשות את כל מה שיש בכוחנו על מנת להחזיר את גלעד הביתה", מתפלל אדר. לשיר המרגש חברו השמות הגדולים במוסיקה החסידית יהודית: איצ'ה וולדנר שהפיק והלחין יחד עם שמואל יונה למילים של שמואל יונה ומשה קלוגהפט.

להפקת השיר 'שליט' נרתמו כאמור מוסיקאים מהשורה הראשונה, את הגב המוסיקלי מספקת חברת "The play ground" האמריקאית, המייצגת אמנים ידועי שם ברחבי העולם. הניחוח הבינלאומי חובק היבשות, מתעתד לכבוש גם התקשרת הישראלית.

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2010/07/adar-Shalit.mp3|titles=עמרם אדר – שליט]