יהודה כ"ץ והמעגל בפרויקט מוצ"ש LIVE: ליבי ובשרי - חסידיניוז

יהודה כ"ץ והמעגל בפרויקט מוצ"ש LIVE: ליבי ובשרי

מאת: מתי שיינברג | כ״ב בטבת ה׳תשע״ט (30/12/18) 11:13 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

הזמר והיוצר יהודה כ"ץ (רבע לשבע) שאולי נעלם לאוהבי המוזיקה היהודית המקורית, לא הלך לשום מקום – הוא ממשיך ללמוד תורה ולנגן מוזיקה יהודית. האיש שחתום על להיטים רבים ומיזמי חינוך, מתמקד בעת האחרונה בקיום הלכה למעשה של צוואת הבעל שם טוב בעניין סעודת מלווה מלכה במוצאי שבת קודש: "יהודי צריך להקפיד לקיים מלווה מלכה עם נטילת ידיים והדלקת 4 נרות בכל מוצאי שבת". הבעש"ט עודד את חסידיו לעשות זאת בשירה וזמרה כדי לאחד את עם ישראל.

וכך, מוצ״ש LIVE, הוא פרויקט מלווה מלכה חברתי, המשלב מוסיקה יהודית עם סיפורים, במספר מוקדים ברחבי הארץ, מדי מוצאי שבת. כ"ץ והרכב המעגל מייצגים כיוון חדש במוזיקה היהודית בישראל. במהלך המופע (שעלויות הכניסה אליו סמליות), משלבים יהודה וחבורת המעגל מוזיקה יהודית למוצאי שבת, עם סיפורים חסידיים ואישיים וגם שיחות רוחניות. השילוב של מוזיקה חדשה עולמית, ומנגינות נשמה יוצרת חוויה והשראה לכל הנוכחים, זהו מופע אנרגטי, שמח וערכי!

"המשימה העיקרית שלנו היא ללכת מעיר לעיר", מסביר יהודה כ"ץ. "עד כה עשינו זאת ביותר משלושים ערים, כדי לחגוג עם העם שלנו את חווית השבת הקדושה, ולמשוך עוד קצת את הקסם שנקרא שבת". הדרך הטובה ביותר לאחד את הציבור ולקיים זאת – זה באמצעות המוזיקה, והשירה ביחד. כ"ץ והחברים מזמינים אתכם להשתתף באחד מאירועי המוצ"ש LIVE הסמוך למקום מגוריכם.

לחן: יהודה כ"ץ | מילים: יהודה כ״ץ, טליה שניידר, ניב כליל החורש | הפקה מוזיקלית: שמוליק דניאל

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים
Loading...

תגיות: ,


השאר תגובה

תוכן תגובה