- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

לכבוד החתונה: שיר מיוחד עם 'טעם וריח'!

השבוע תתקיים חתונת בתו של מנכ"ל 'בני אמונים' הרה"ח ר' יצחק מנדלקורן שליט"א, אשר פועל במסירות רבה וללא לאות לימינו של יו"ר הארגון הנגיד ר' יעקב דב מרמורשטיין שליט"א למען האדרת שם שמים ע"י חיזוק רבבות עמך ישראל באמירת ברכות השחר בחברותא ועניית אמן.

לרגל השמחה הפיקו ידידיו ומוקיריו שיר חדש ומיוחד שנכתב על מילותיו של האדמו"ר מגור הרה"ק בעל ה'שפת אמת' זיע"א, שאך לפני ימים ספורים חל יום היארצייט שלו, את הלחן המיוחד שקיבל את השם "טעם וריח" כתב המחנך הרב מאיר פנט.

אל הדגל נקראה מקהלת הילדים 'שיר הלל', שהוסיפה בכך שיר נוסף לרפרטואר השירים אותם היא ביצעה, ילדי המקהלה הפליאו בביצוע וביכולות שלהם והתאימו את עצמם לרוח החסידית הנושבת ממילות השיר והוכיחו יכולת נפלאה גם בהגייה חסידית כשבראש מובילים את "טעם וריח" באמנות רבה וברגש רב שני סולני המקהלה – נתנאל פנט ומוישי חורוז'ינסקי שנתנו קולם בביצוע קטיפתי ומענג.

אל מלאכת העיבוד של "טעם וריח" נרתמו הטובים שבטובים – אלי קליין שייעץ מוסיקלית, ארי פרקש שהופקד על התזמור, אבי סינגולדה שהוסיף הרבה טעם בפריטתו על מיתרי הגיטרה, ו'מקהלת ידידים' העולמית שעטפה הכל בריח ניחוח לה'.

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2019/01/טעם-וריח-מקהלת-שיר-הלל.mp3 [1]