- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

לחיים בירושלים: סדר ט"ו בשבט הגדול בישראל

לאור ההצלחה הגדולה אשתקד, בו השתתפו קרוב ל1000 איש, מכוונים השנה המארגנים גבוה עוד יותר. סדר ט"ו בשבט הגדול בישראל יתקיים השנה באולם תצוגות בבנייני האומה בירושלים, תחת הכותרת 'התוועדות טוב הארץ'. הארוע מכוון אל הנוער הדתי, אך הוא פתוח לקהל הרחב מכל הגילאים. כבר כעת מספר לא מבוטל של ישיבות תיכונית ואולפנות הבטיחו את השתתפותם באירוע.

ייחודו של הארוע בכך, שבעוד רבים נוהגים לציין את ראש השנה לאילנות באכילת פירות תוצרת טורקיה יחד עם שירים ישראליים, ושלל מנהגים בני דורנו, הרי שסדר ט"ו בשבט בהתוועדות 'טוב הארץ' מעלה על נס את ט"ו בשבט, דווקא מתוך חיבור ואכילת פרותיה של הארץ הקדושה, יחד עם לימוד והתוועדות מתורת הארץ וגדולי ישראל אשר זכו לחנן את עפרה. כל משתתף צפוי לקבל ערכת פירות ט"ו בשבט, מפרותיה של ארץ ישראל.

את ההתוועדות יוביל הרב נתנאל יוסיפון, רב הגרעין החינוכי וראש ישיבת ההסדר בנתניה ממארגני האירוע, בלווי מוסיקלי של הראל טל ולהקתו. בהשתתפות הרב שמואל אליהו רב העיר צפת וחבר מועצת הרבנות הראשית, שר החקלאות חבר הכנסת אורי אריאל וחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ'. בסיום הארוע ייהנו המשתתפים ממופע מלא של הזמר והיוצר יונתן רזאל ולהקתו.

הארוע יתקיים ביום ראשון בערב, ליל ט"ו בשבט תשע"ט (20/1/19). החל מהשעה 19:30 באולם תצוגות בבנייני האומה, ירושלים. הפקה: יוסף פריסמן הפקות. הכניסה ללא תשלום, בהרשמה מראש באתר טיק צ'אק https://tickchak.co.il/3725 .

הרב נתנאל יוסיפון, מנחה האירוע וממארגניו, מזמין את הציבור להשתתף: "אלף איש שאומרים 'לחיים' זה לזה לא טועים. בליל ט"ו בשבט הקרוב, נתאסף המוני יהודים בירושלים לטעום יחד 'רגע של גאולה', באכילת פירות ארצנו הקדושה, ובשירה וריקוד 'מזמרת הארץ'".