"הבלדה לחוזר" של אהרן רזאל - עכשיו הקליפ! - חסידיניוז

"הבלדה לחוזר" של אהרן רזאל – עכשיו הקליפ!

מאת: מערכת חסידיניוז | י׳ באדר ב׳ ה׳תשע״ט (17/03/19) 16:33 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

ללהיט שכבש לבבות "הבלדה לחוזר", מתוך האלבום שייצא בע"ה בקרוב, מצטרפת כעת גרסת קליפ מרגשת ומרהיבה.

לאהרן רזאל היה חשוב להעביר בשיר ובקליפ את הקונפליקט שיש לבעל תשובה: את שני העולמות שבו הוא חי: מחד, העבר, הילדות, ההורים וכו' ומאידך – העולם החדש, התורה המצוות לימוד התורה.

זה אינו שיר מחאה או כזה שבא לבטא שבר, להיפך. על השיר מרחפת רוח אופטימיות, רגש אביבי של חדוות התשובה שבסופו נסגרים המעגלים בטוב – הדשא בקיבוץ לעומת ארון הספרים היהודי, החברים שעזב בילדות ובסוף פוגש מחדש, האב שרוצה שהבן ייקח עמו את הכינור לישיבה, אבל הבן מסרב תחילה כי הוא יוצא, לדעתו, למסע בו הוא כבר לא ירצה את הכינור, אבל הנה הוא מתגעגע לכינור ומבין בהדרגה שזה חלק מעבודת ה' שלו. מתישהו מגיע האב לישיבה ומתחבק עם הבן, ובידיו כינור וארגז תפוזים מהקיבוץ…

(אהרון: "מי לא ראה כל מיני סיטואציות מרגשות שקורות רק בעם המתוק שלנו בדור התשובה?..")

בקליפ, כמו בחיים עצמם, פוגש בעל התשובה את בת זוגו, ובהמשך גם את ילדיהם. רזאל מגלה שגם במציאות – בת הזוג היא אכן רעייתו של מתניה בן אברהם, השחקן בקליפ שמשמש ביומיום אברך בכולל, וחתום בעצמו על מיזמי קירוב מדהימים בהודו ובישראל.

אהרן מספר על מדרשת זיו, הישיבה בה צולם הקליפ: "מדובר בישיבה חדשה יחסית, שזכיתי ללמוד בה מיום הקמתה. סטודנטים שמתקרבים, בעלי תשובה מכל הסוגים לצד אברכים, עושים יחד שטייגען באווירה מאד מיוחדת. תלמידי חכמים כמו ישי ריבו, אביתר בנאי, דניאל זמיר ואמנים נוספים מוצאים את מקומם שם". השיר נכתב בהשראת המקום, בהשראת רוח התשובה מיוחדת שיש בדורנו, בהשראת הקריאה הפנימית של בעל התשובה לקחת את כוחות שהביא אתו מהעולם ההוא אל לימוד התורה ועבודת ה' שלו.

את הבלדה לחוזר שר אהרן כבר לפני שנה באירוע מלווה מלכה בישיבה. "החבר'ה התלהבו וגם ראש המדרשה הרב אלי אילני שליט"א, התרגש וכך התגלגל רעיון צילומי הקליפ. יובל גינסבורג הבמאי, בעצמו בעל תשובה מקיבוץ בצפון, הרגיש שהשיר יכול היה להיכתב עליו…".

לחצו PLAY לצפייה בקליפ

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.14
Loading...

תגיות:


תגובות (2)

  1. יעקב הגיב:

    ארון כולו קודש קדשים ומרבה חיזוק ורגש יהודי בעולם

  2. elisheva gay הגיב:

    סליחה אבל הוא בן אדם! זה נכון שהוא עושה עבודת קודש אבל קצת פורפורציות!

השאר תגובה

תוכן תגובה