אלי לוין שר: אין שום יאוש בעולם כלל! - חסידיניוז

אלי לוין שר: אין שום יאוש בעולם כלל!

מאת: מתי שיינברג | י״ח באדר ב׳ ה׳תשע״ט (25/03/19) 15:43 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

הזמר אלי לוין בשיר חדש, אותו הלחינו האחים בלומשטיין, הפיק מוסיקלית דני גרוס והוציאו משפחת מנדל לזכר אבי המשפחה, שנפטר מתוך ייסורים, אך לא התייאש לרגע.

רבי נחמן מברסלב מלמד אותנו שהמושג הבסיסי ביותר באמונה הוא לא לאבד תקווה. בלי קשר למצב הנוכחי של האדם הוא לא צריך להתייאש.. מדוע באמת זה כל-כך חשוב? מדוע חוזרים על המושג הזה של לעולם לא להתייאש שוב ושוב. ושאין יאוש בעולם כלל?

הרעיון שטמון מאחורי המילים האלו הוא שנכיר בכך שאיננו מאבדים תקווה כי השם יתברך מושך את החוטים. השם יתברך לעולם לא יעשה משהו שיפגע בנו. הוא עומד מאחורי הכל! וככל שאנחנו חוזרים על זה שוב ושוב ומתחברים לזה אז הקשר שלנו עם השם רק הולך ומתחזק ואנחנו רואים ברור יותר את הדרך שלפנינו.

כילד להורים ניצולי שואה אבי לא גדל עם כפית זהב בפה. עם זאת הוא היה האדם המאושר ביותר שהכרתי והיה תמיד מלא שמחה ותקווה. במשך 11 שנות מחלתו שמענו אין ספור פעמים שכשאנשים באו לחזק אותו הם יצאו יותר מחוזקים! הוא היה המודל לחיקוי עבורנו. השגריר של לעולם לא להתייאש. פעמים רבות, במהלך אחת עשרה השנים האיומות האלו, פחדנו וחששנו מהגרוע מכל.. אבל הוא תמיד היה שלם עם הדרך שנבחרה לו! מסיבה זו אנו מקדישים את השיר הזה לכבודו. שיר שממחיש לנו שהוא פה לצידנו גם לאחר שהוא כבר פיזית לא איתנו.
יהי זכרו ברוך!

משפחת מנדל

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 5.00
Loading...

תגיות: ,


השאר תגובה

תוכן תגובה