- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

הקאמבק המטורף של עדי גביסון: "כולם רוצים"

הזמר והיוצר עדי גביסון (41) מבאר יעקב הוא ללא ספק חבדנ"יק – עם כל הלב לכל אחד. בין השליחות החשובה כמשפיע במקום מגוריו לבין הופעות בארץ ובעולם הוא שופך ביצירותיו את אור חייו. גביסון הוא יוצר ותיק עם עבר מפואר בנוף המוזיקלי הישראלי. סגנונו המיוחד מעניק ארומה רוקיסטית מרעננת למוסיקה היהודית המבוססת על היצירות עליהן גדל טרם חזרתו בתשובה.

את דרכו המוסיקלית הוא החל בגיל 15 כסולן בלהקות רוק מקומיות שהופיעו במועדוני רוק בצפון. בהמשך המריא לארה"ב ושם הקים את להקת פרדס המיתולוגית שהתפרסמה מאד והוציאה אלבומים מקוריים לצד גרסאות כיסוי ללהיטים מוכרים. הלהקה האהודה הופיעה במשך שנים רבות בכל יבשת אמריקה בהובלתו של הסולן גביסון המוכשר והבועט.

לפני 7 שנים, שב גביסון ארצה כשהוא ממוקד מוזיקה: כותב, שר, מופיע ומשפיע באמצעות שילוב סיפורו האישי ומוזיקה מקורית. הוא פועל לפי הוראת הרבי "יפוצו מעיינותיך החוצה", והסינגל הראשון בדרך להגשמת חלומו המוזיקלי הוא "כולם רוצים" תחילת המסע לחשיפת אישיות מוזיקלית פועמת בקריירה משלו. קולו רועם, העיבוד עכשווי, והטקסט מעורר למחשבה.

"בסופו של דבר כולם רוצים להתחבר לנקודה הפנימית היהודית שלהם" אומר גביסון, "ולא ממש משנה איזו כיפה אם בכלל, מונחת על ראשם..".

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2019/03/כולם-רוצים-עדי-גביסון.mp3 [1]