- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

סינגל אישי מתוך אלבום שני לנועם מיכאל: "זמן תכלת"

"בין אדם לאדם" אלבום הבכורה של נועם מיכאל יצא לפני שנתיים, ורבים תהו מתי ישחרר סינגל חדש והנה זה קורה כעת עם "זמן תכלת", אותו הפיקו הצמד גיא ויהל. "יש משהו בצבע תכלת שיכול לתעתע: אתה יכול להירגע בו, ללכת בו לאיבוד, להתמכר אליו, או לצמוח ממנו – וככה אני מרגיש הרבה פעמים…".

"זהו שיר שמתאר באופן אמיתי את חבריי הנשואים ואותי, החברים הכי טובים שלי", מספר מיכאל. "פעם בחודש אנחנו נפגשים בחוף פלמחים לערב נחמד. החברים משאירים את הנשים והילדים בבית ורק אני לא צריך להשאיר אף אחד מאחור. נושאי השיחות שלנו השתנו לאורך השנים, ועכשיו יש הרבה שיחות על משפחה, ילדים, גנים, דבר שבחיי האישיים עדיין לא קיים. אני מודה שיש בי את הקונפליקט אם להמשיך להגיע למפגשים האלה כי נושאי השיחה האלה פחות מדברים אלי, אבל מהצד השני מדובר בחבורה שגדלתי איתה ולתוכה. תמיד יש את ההשוואה בינינו ולפעמים אני רואה את חצי הכוס הריקה שלי וכמה הדשא שלהם ירוק יותר. 'זמן תכלת' מדבר על השאיפה שעוד מעט האור יעלה ודברים יראו אחרת. האופטימיות בע"ה תנצח בסוף".

מאז אלבום הבכורה לפני שנתיים, נועם לא הוציא חומרים חדשים. 'זמן תכלת' הוא בעצם השיר הראשון שלו, שבו הוא שותף גם לכתיבה ולהלחנה (עם יהושע לימוני) וגם בהפקה המוסיקלית של גיא ויהל המוכשרים. "הרבה אומץ והרבה גלגולים נדרשו כדי שארגיש בשל להוציא את השיר המיוחד הזה"

זמן תכלת הוא ללא ספק השיר הכי אישי וחשוף שכתב נועם מיכאל עד כה. הוא עוסק בחששות ובחרדות, בתחושת שייכות ובבדידות, בקנאה וגם באופטימיות זהירה.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2019/04/נועם-מיכאל-זמן-תכלת-.mp3 [1]