- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

שמואל נעמן בן ה17 מבקש: לב טהור

שמואל נעמן בן ה17 גר בחיפה ולומד בישיבת 'תורת עציון' במרכז שפירא. כבר בכיתה ג' הוא מצא שתחום המוסיקה קרוב ללבו באופן מיוחד. מאז התחיל לשיר במספר מקהלות, כמו מקהלת 'מלאכים' של רפי ביטון וקובי עובד ומקהלת 'אשירה להשם' המקומית. במקביל, התמקצע בנגינה על מגוון כלים: אורגן, גיטרות, חלילים, כינור ותופים – והפך למולטי טאלנט מקומי בתחום המוסיקה.

לאחר שבמשך השנים שר שירים מוכרים ועם זמרים כמו קובי עובד, מאיר גבאי ואפילו דואט עם אמיל זריהן בלווי התזמורת הסימפונית רעננה, החליט לגלות את כוחו בתחום הכתיבה וההלחנה כיוצר מן השורה. כך לפני כחמש שנים כתב והלחין את השיר הראשון שלו – 'יש בי כח', שנולד אחרי שבת ישיבה בה חבר קרוב חשף בפניו את הסיפור האישי הקשה שלו. במוצאי אותה שבת הפך שמואל את התחושות שלו לשיר מטלטל.

לפני שנה וחצי החליט שמואל להתקדם עם הקלטת השיר בצורה מסודרת. הוא פנה אל המפיק המוסיקלי אריאל הולינס, והקליט אצלו שני שירים. 'לב טהור' – הסינגל השני, מביא איתו את נקודת המבט של נער צעיר ששואף לתקן עולם ועושה זאת על ידי אמירה מוסיקלית, בקולו הצלול והסוחף. "כתבתי אותו לפני שנתיים, כשלמדתי בישיבה הקודמת, בעקבות דיון סוער, בו הטיחו בי חברים משפטים קובלים והערות מזלזלות בלי להאיר נקודות טובות שבי. השיר יוצא מתוך נקודת מבט של מדריך שמאמין בחינוך בדרכו של הרב קוק: "הצדיקים הטהורים אינם קובלים על הרשעה אלא מוסיפים צדק", ומתוך הרצון להמשיך להיות טהור ופשוט" – מסביר שמואל.

בימים אלה עובד שמואל במרץ על הקלטת שירים נוספים, בדרך לאלבום הבכורה, הפעם עם המוסקאי הראל חדד, באולפן הסמוך למקום לימודיו. מבטיח שעוד נשמע עליו רבות.

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2019/07/שמואל-נעמן-לב-טהור.mp3 [1]