- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

יזהר שאבי חוזר בבלדה מרגשת: 'עוקד והנעקד'

למעלה מעשור חלף מאז הוציא את אלבום הבכורה האישי שלו – 'לב טהור', שהפך לאחד מנכסי צאן הברזל של המוסיקה היהודית. אפילו מאז השיר 'שמע קולו' שכתב והלחין לזכר הרב עובדיה יוסף זצ"ל חלפו לא מעט שנים. על אף שמדי פעם הוא היה חתום על הפקות מוסיקליות, רבים תהו לאן נעלם הזמר היוצר יזהר שאבי.

שבע שנים התבשל יזהר בתוך עולם הלימוד וכתיבת הסת"ם, לצד הפקות מוסיקליות עבור זמרים אחרים, אך בקריירה האישית שלו הוא לקח פסק זמן. כעת הגיע הזמן לקאמבק אל עולם המוסיקה. "זה בער אצלי בעצמות", הוא מתאר.

לאחרונה הוא נכנס אל אולפן ההקלטות והחל לעבוד על אלבום חדש. סנונית ראשונה מתוך האלבום שבדרך, רואה אור כעת, לקראת ראש השנה. מילותיו הם הפיוט הידוע 'עת שערי רצון' המושר לפני תקיעות שופר: 'עוקד והנעקד', בלחן חדש ומקורי של יזהר. "זה שיר שהולך איתי כבר שמונה שנים", הוא מספר, "העקדה הוא אחד הרגעים המכוננים ביותר של עם ישראל ולכן מדובר באחד הפיוטים המרגשים ביותר שנכתבו אי פעם. הרבה אנשים מאוד אוהבים אותו. כל שנה שאני שומע אותו אני מוריד דמעה או שתיים".

לשיר הופק קליפ מילים ייחודי ומרגש המשלב את אומנותו השנייה של יזהר, כסופר סת"ם. הכתב בתוך הקליפ נכתב על ידו, ומלווה באיורים נוגעים של האומן יעקב אוחיון.

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2019/09/יזהר-שאבי-עוקד-והנעקד.mp3 [1]