- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

היצירה: קונצרט ראשון בסדרה של 'יובל' לשנת תש"פ

ב"יובל" ממשיכים עם מסורת סדרות הקונצרטים בעלי השם בעולם החזנות היהודי, ויפתחו בשבוע הבא את עונת הקונצרטים לשנת תש"פ עם קונצרט ייחודי, "היצירה" – 10 מהיצירות החשובות של עולם החזנות, במופע אחד מרגש של להיטים עם מיטב חזני העולם, מקהלות ותזמורת "סימפונט" רעננה מורחבת.

בקונצרט תיבחר יצירה אחת מכל עשרת גדולי עולם החזנות, אשר תבוצע על ידי מיטב החזנים בני ימינו. בין החזנים שיופיעו בקונצרט: נתנאל הרשטיק, סול זים, סיימון כהן, יעקב למר ושמחה רוטנברג.

הפרסום לווה גם בחידון יצירתי, במסגרתו מתבקשים רוכשי הכרטיסים "לנחש" חלק מהיצירות שיבוצעו בערב, להעלות את התשובות לדף הפייסבוק של "יובל", ולהשתתף בגורל על סכום הרכישה חזרה.
בקונצרט שיתקיים בשבוע הבא, תחל עונת המנויים של 'יובל' לשנת תש"פ, תחת הכותרת "אומנות החזנות: ממשיכים עם החזון – משמרים את המסורת", כאשר גם השנה, כמיטב המסורת החדשה, מי שימלא את מקום הד"ר מרדכי סובול ז"ל בניצוח על החזנים והתזמורת הסימפונית הוא בנו, המוסיקאי הנודע אופיר סובול.

הקונצרט יתקיים ביום רביעי הקרוב, י"ג בכסלו תש"פ, 11.12.19 בשעה 20:00 בערב. בליווי סימפונט רעננה ומקהלת החזנים "יובל", בניהולו המוסיקלי ובניצוחו של אופיר סובול.

לפרטים והזמנת כרטיסים: "יובל", טל' 03-5799550 או 03-5707479, או באתר: www.yuval.org.il. כרטיסים ניתן להשיג גם באתר טיקצ'אק.