- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

מרדכי מאיר בשיר חדש – "מודה"

הזמר והיוצר מרדכי מאיר (42), נשוי ואב ל9 ילדים, נולד וגדל בצפת – כילד למשפחה מסורתית. כבר בהיותו ילד צעיר, נמשך למוזיקה בחיפוש מתמיד אחר עומקים מבלי לדעת על קיומם. כבר בגיל 5 זיהו הוריו כי הוא נוהג לברוח ממסגרות כדי לגלות את השקט פנימי שלו. גם כנער בלטה אהבתו העזה למוזיקה, בעיקר לסגנונות הרוק והבלוז. כבר אז, ראה את עצמו מוזיקאי בלתי רשמי כשלחנים ומילים מתנגנים במוחו ללא הפסק. בלחץ הסביבה, החל מרדכי להופיע אך חש שטרם הגיעה שעתו לפרוץ בגדול.

תוך כדי מסע חיפוש, מוצא מרדכי את כל הטוב שקיים בתוכו וזה מצית בו תהליך איטי ועמוק של חזרה בתשובה. במקביל הוא תר אחר פתרון מוזיקלי דתי שייתן מענה לעוצמות שפגש במוזיקת הרוק והבלוז של שנות ה70. הוא מתחתן, הופך לאב ולמחנך בכיתה א' ותוך כדי ההתרחשויות והמעברים בחייו – המוזיקה מהווה חלק בלתי נפרד משגרת יומו כמורה שמזמר תכנים, צלצולי הפסקות וכל מה שניתן להעביר בצורה מוזיקלית חווייתית. כך, גם מתבשלת בו גם ההחלטה להוציא אלבום מקורי עם סגנונות המוזיקה הייחודיים אותם כל כך חיפש.

"מודה", הוא סינגל שני מתוך אלבום ביכורים שצפוי לצאת בקרוב. את הלחן הייחודי ומילות השיר כתב מרדכי לפני 20 שנה. כעת, הם נשלפות ממגירת הנפש ומשוחררות ממקום בשל וממוקד. המסר העיקרי מדבר על החיים כסרט נע – ועל הצורך "לעצור רגע" ולייצר פינה שקטה בה נראה את כל הטוב ונודה עליו לבורא עולם.

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2019/12/מרדכי-מאיר-מודה.mp3 [1]