נמואל בשיר וקליפ מעוררי מחשבה: הלוך ושוב! - חסידיניוז

נמואל בשיר וקליפ מעוררי מחשבה: הלוך ושוב!

מאת: מתי שיינברג | ג׳ בשבט ה׳תש״פ (29/01/20) 10:41 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

הזמר נמואל הרוש (34), יליד צרפת עלה לישראל לקראת לימודיו בישיבת חב"ד. עוד לפני שהגה את מילותיו הראשונות, פצח בשירה. מאז ועד היום, הוא לא מפסיק לשיר.

כילד כבר הוזמן לשיר בכל הזדמנות מוזיקלית באירועים ושמחות משפחתיות. כשהגיע לארץ כבחור צעיר, יצר נמואל קשרים עם בכירים וטובים בתעשיית המוזיקה, שראו בו כישרון נדיר. עד מהרה מצא את עצמו מופיע מדי ערב באירועי יוקרה, הופעות קטנות וגדולות, ואף זכה לשיר לצד גדולי הזמר החסידי אברהם פריד ומרדכי בן דוד.

נמואל הוא יוצר עם אישיות מוזיקלית בלתי מתפשרת. יצירותיו מהודקות ומדוייקות. את ההשראה ליצירה הוא שואב מן המוסיקה החסידית של פעם, של היום וגם מאומנים ויוצרים צרפתיים ובינלאומיים, עליהם גדל. לצד היותו רוקיסט מובהק, מצליח נמואל לגעת במגוון קהלים ולחבר ביניהם באמצעות מוזיקה משובחת. אחרי שנים של הופעות ואירועים, חש נמואל שזה הרגע הנכון ופרץ עם אלבום ראשון שכלל עיבודים חדשים לניגוני חב"ד עתיקים ונדירים מבית אבא.

האלבום זכה להצלחה גדולה שסימנה את נמואל כהבטחה גדולה על מפת הזמרים המוערכים. מהר מאד הגיעו גם הלהיטים המקוריים "ותיק" ו"אלוקי" שהפכו ללהיטי ענק, צעדו בראש מצעדי הפזמונים, זכו להשמעות רבות בגל"צ ותחנות רדיו נוספות, וקצרו שבחים ממבקרי המוזיקה היהודית.

כעת, משחרר נמואל את "הלוך ושוב", סינגל עוצמתי בליווי קליפ מרהיב, בדרך לאלבום מסקרן. על המילים והלחן, חתום יוצר צעיר אלחנן אלחדד, מי שאחראי על להיטים גדולים (חיים ישראל ועוד) רבים וטובים. את הבחירה בשיר מתאר נמואל כאהבה ממבט ראשון. "מדובר בשיר עצמתי משמיעה ראשונה עם מסר אוניברסלי שנכון בכל זמן ולכל אחד". השיר עוסק בהתמודדות מול תהליך האמונה של אדם. "לפעמים אמונה היא מוחלטת וברורה, לעיתים היא נחלשת, מה שגורם לבן אדם ללכת הלוך ושוב עם הפחדים וההתמודדויות. מי שמצליח להאמין ב 100% זוכה לשלווה, רוגע וברכה".

מאחורי הקליפ המושקע עומדים אנשי מקצוע מעולים שבחרו בלוקיישן ייחודי בשילוב תאורה מורכבת ואפקטים מרהיבים והתוצאה בהתאם: קליפ מיוחד במינו במקום לא שגרתי בעליל. בסיומו, אגב בחר נמואל "להרטיב" את המסר בקליפ בעזרת מים שניתזים כגשם זלעפות – סימן מובהק לברכה שמקבל אדם שמצליח להאמין בכל הכח.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

לחצו PLAY לצפייה בקליפ

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 5.00
Loading...

תגיות: ,


השאר תגובה

תוכן תגובה