- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

אביעד דרף בשיר הרגעה וביטחון מול בהלת הקורונה

אחרי ההצלחה הגדולה של השיר 'עבדים' ולהיט החתונה 'שכינה בינהם', משחרר הזמר והיוצר אביעד דרף סינגל נוסף בדרך לאלבומו השני, שעתיד לראות אור אי"ה בקרוב. לאביעד ואשתו חמישה ילדים, מתוכם שניים בעלי תסמונת גנטית נדירה. במופע המוסיקלי 'לראות טוב. לחיות אמונה' איתו הם מופיעים איתו ברחבי הארץ כבר מעל לשנה, הם מספרים בין השאר על התובנות שצמחו בעקבות המסע המשותף, ועל התובנה העיקרית: 'טוב ה' לכל'. כעת, רואה אור גרסת האולפן הרשמית של השיר הפותח את המופע.

"זה פסוק שכולנו יכולים להתחבר אליו, והוא נכון לכל אדם ובכל זמן", אומר אביעד בגילוי לב, "כל אחד במקומו הוא, עם הקושי בחיים ועם הטוב, צריך לדעת שה' הוא טוב, ומה שהוא עושה עבורנו זה הכל מרחמים עצומים. זה גם המסר שאנחנו משתדלים להעביר לילדינו. אני מוצא את עצמי מזמזם השיר המון וגם רואה בשטח איך הלחן כבר תפס בקהלים שונים".

'טוב ה' לכל' פותח בצלילים המזכירים מובייל מוזיקלי בחדרי הילדים, ומקבל סוויץ' מפתיע בהמשך השיר. הגיוון בין הלחישה לילד הרך במיטתו בלילה לבין השמחה המתפרצת, מבטא היטב את מילות הפסוק. אין מתאים מתקופה כזו של טוב ה' המופיע בטבע המתחדש סביבנו, באדמה, באילנות ובפירות ולצאת ולזמר את הלחן הנפלא הזה. במיוחד בימים האלה שכולנו מתמודדים עם בהלה ופחד מ.הנגיף הקורונה, המסר של דוד המלך מקבל עוד יותר משעות בימי אלה שה' 'טוב לכל ורחמיו על כל מעשיו'.

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2020/03/אביעד-דרף-טוב-ה-לכל.mp3 [1]