- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

אליקים ביננשטוק שר 'רפאנו' בדואט עם בנו נתנאל

לאליקים ביננשטוק ישנם לחנים רבים במגירה אשר רובם ככולם נכתבו לאחר שנחשף לאותם סיפורים. אחד מהם הולחן לפני מספר שנים באחד הלילות עת ישב עם עצמו לעשות סדר במחשבות אז נפלה לו ההשראה ללחן של השיר "רפאנו". מאז הוא מחפש כל מיני הזדמנויות להוציא אותו אך בכל פעם זה נדחה מסיבות כאלה ואחרות.

כעת עם התפשטות נגיף הקורונה סבור ביננשטוק שזה בדיוק הזמן לתת זרקור לאותן מילים חשובות אותן אנו אומרים 3 פעמים ביום. בדיוק עכשיו כשההרגשה בכל קצוות העולם שאין באמת מקום להסתתר מעוצמת הגילוי, שרק אחד יכול לעזור להושיע ולרפא. בימים שגם מומחים גדולים מסתובבים חסרי ישע באין ממש מה להציע, כשכולם חווים את הפחד מהלא נודע, המילים הללו רלוונטיות מתמיד, כי רק הוא הקובע מה היה ומה יהיה, ואנו פונים אליו שישלח לנו את הריפוי היישר מכיסא הכבוד.

אצל ביננשטוק המוזיקה היא חלק מחייו כבר הרבה שנים מאז היותו מתופף בעל שם עולמי לצד השירה והאלבום אותו הוציא בעבר, אך כיום מתמקד אליקים במתן טיפול ועזרה לאנשים והשיר הזה אף הוא מהווה נדבך חשוב מאותה עזרה.

ל"רפאנו" צירף אליו אליקים את בנו נתנאל שמרגש בקולו הצלול ומטיב לבטא את פירוש המילות, לצד קולותיה המיוחדים של מקהלת 'שירה' מארה"ב, כשאת הכל עוטף עיבוד מלטף ונוגע ללב של המוזיקאי אהרל'ה נחשוני.

לחצו PLAY להאזנה לשיר https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2020/03/אליקים-ונתנאל-ביננשטוק-רפאנו.mp3 [1]