שימעל'ה, הקומזיצער הטברייני שר: "לא את אבותינו"

לצד עיסוקו בחינוך, שימעל'ה גם מנגן על גיטרה כבר מגיל קטן כך הצטברו לו עשרות לחנים במגירה, כעת אחרי תקופה ארוכה של הופעות וקומזיצים שונים הוא יוצא אל הפרונט, ומגיש אותו בעיבוד נקי וצלול של המעבד יוחנן בלייך.

ב"לא את אבותינו" מחדד שימעל'ה את המסר המיוחד והמחזק שבפסקה הזו מתוך ההגדה של פסח, כדי שנזכור שלא רק את אבותינו גאל ה' ממצרים אלא אף אותנו גואל עמהם, ברגע שגאלם ממצרים כבר אז הוכנה לנו הגאולה מראש.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←