- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

יונתן שחר באלבום בכורה מטלטל: כל מה שאתה

ליונתן שחר יש הרבה מה לומר על החיים. בתחנות חייו הרבות הוא פגש כמעט הכול; החל מהאוכלוסיה החרדית בה נולד, דרך עולמם של בעלי התשובה שלצידם גדל, חסידות ברסלב אליה נחשף ונשבה בקסמה, וכלה בעולם מאותגרי הנפש ונוער מתמודד עמם יונתן עסוק ביום יום. 

לכל אורך הדרך, הייתה זו המוסיקה שליוותה אותו. התוצאה היא שירים עמוקים ועמוסי תובנות שיונתן לקח איתו מהמסע הארוך. "עד היום חרותים על לוח ליבי כל הסטואציות בהם כל אחד מהשירים נכתב והולחן". ארבעת הסינגלים הראשונים 'אל תאמין לו', 'לילה ראשון של סליחות', 'תן כוח' ו'בורח' שהוציא, קיבלו חיבוק חם והשמעות רבות בכלי התקשורת השונים, וללא ספק מיצבו אותו כאחד התגליות המשובחות שידעה המוסיקה היהודית בשנים האחרונות.

 
במקביל ליצירה המוסיקלית, פעיל שחר במיזמים קהילתיים בירושלים כמו 'הזולה של חצרוני' ומרכזים נוספים לנוער מתמודד, וכן פעיל בקהילת מתמודדי נפש דתיים בירושלים בתוכנית 'חלונות' ועוד, גם שם הוא נעזר במוסיקה כמרפא לנפש.

כעת, רואה אור אלבום הבכורה של יונתן – 'כל מה שאתה', שהופק מוסיקלית על ידי אבי טל. מדובר על מעין סיכום מסע מעל 15 שנה של יצירה מוסיקלית, שנכתבה מתוך המפגש שלו עם ההתמודדויות בחיים; עם הקושי, הכאב והזעקה, ומנסה להביא בשורה ותקווה. "זה בעצם כל מה שאני, דרך השירים. החל מ'ילד שהייתי' דרך 'אם רק היית יודע' ועד לרגעי חסד היום-יומיים 'כמה נחמה'. השירים האלה הם תמצית החיים שלי, המלווים בזעקה מחד, ותקווה גדולה מאידך".

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'ילד הייתי' מתוך האלבום