איציק אשל בגרסא אותנטית לפיוט: "יפה ותמה"

איציק אשל בסינגל שני מתוך האלבום השלישי בסדרה המצליחה "איציק אשל וחברים שרים לכבוד שבת",

כמי שמכוון ישירות אל שולחן השבת עם רצון להעביר את המסר לילדים ולנוער, בחר אשל להוציא כסינגל שני את "יפה ותמה" הפיוט שזכה לשלל גרסאות, מתוך אמירה מאוד מקורית ודרישה לשיר את הפיוט במתכונתו המקרית.

לצורך כך רתם אליו את המעבד ומהפיק המוסיקלי דוד ביתן אשר ביחד לקחו את ההפקה המוסיקלית אל אווירת מרקש וקברי הצדיקים בתקופת ההילולות. כיאה לאלבום המייחס את מנגינותיו לשירת בית אבא וישראל סבא.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←