- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

לוזי ומאיר קלצקו בסינגל חדש: "יקום פורקן"

האם אי פעם ראיתם סרט או סרטון המתארים יהודים אורתודוקסים באור שלילי? לאחרונה, אנשים שחוו טראומה (מה שנכון לגבי אנשים מכל הגזעים, התרבויות והדתות) , ניצלו את "הכיעור והכביסה המלוכלכת" של חינוכם בילדות לשם עשיית רווחים על ידי הוצאת ספרים או זכויות סרטים והפיכת חוויותיהם לסנסציה. למרבה הצער, זה הוביל חלק מהאנשים לגנות את האורתודוכסיה ולהפנות לה, לתורה ולהשם את עורפם.

איך זה באמת מרגיש לילד לגדול בסביבה אורתודוכסית?

יום ראשון אחד, אחר צהריים, במונסי, ניו יורק, התהלכתי אחרי שני ילדינו הקטנים וצילמתי את השובבות שלהם ואת אהבת האחים שלהם. הקליפ המוזיקלי הזה, מציג צד יפה מחייהם שבו גדלו בבית יהודי אורתודוקסי מסורתי ללא האירוניה הקולנועית המזויפת או ההצגה הדתית השלילית. פשוט כיף, הרפתקה ותחושת משפחתיות ואהבה. כך גם אני חונכתי, (ללא רכיבה על הדולפינים ואילוף התנינים)! גם חבריי גדלו וחונכו בצורה דומה. אמנם לא היה זה חומר לקולנוע משובח או לדרמה מרתקת, אבל זו הייתה המציאות שלנו. לגדול בבית יהודי אורתודוקסי בריא "ורגיל" הייתה המתנה הגדולה ביותר שהורינו יכלו להעניק לנו!

השיר שלוזי ומאיר שרים, הוא הלחנה של הרב בן ציון קלצקו המבוססת על תפילה שנאמרה לפני מוסף בשבת. בשיר, בקשו את כל הדברים הטובים, כולל בריאות, אריכות ימים, ילדים טובים, מחיה ועוד. אמן!

לחצו PLAY להאזנה לשיר