- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

יהודה כ"ץ והמעגל מציעים: "שיר תודה"

"בפתח תקופת הקורונה, עלו בליבי שתי מנגינות. פניתי למשוררת המפורסמת חמוטל בן זאב שתכתוב לי מילים וסיפרתי לה שהמנגינות מעוררות הכרה בקולו של אלוקים הקורא אלינו בקול רם, דווקא בתקופה זו." מספר יהודה כ"ץ על הסינגל החדש שיר תודה המעלה ומקלס את גבורתו וידו הרמה של ה' יתברך המתגלה אלינו בעת המלחמה העולמית בקורונה.

בתקופה בה היקום נעצר, ונסגרו האנשים בקפסולות משפחתיות, כ"ץ גילה עולם שלם עליו אנו מוכרחים להודות. על בריאות, על משפחה, על קהילה ועוד. סיפורים רבים של ילדים שהתגעגעו להוריהם אך דאגו לבריאותם ונמנעו מלחגוג יחד איתם. כ"ץ מספר כי לא ידע כיצד לבטא את ההודיה "הרי היחסים בין כל אדם למקום שונים מאלו של שכנו, אז כיצד נוכל לספר על ההודיה של כל אחד לבורא?!" הוא שואל את עצמו, ומשיב כי הרבי מסלונים קבע כי הבורא לא מעוניין באהבה שלנו "אם איננו יודעים לאהוב אחד את השני". זאת ההודיה שמתאימה לכל יהודי. 

"וגם אם זה כואב, תמיד אתה אוהב", מילות השיר מתארות את החיים כפי שהם בעולם הזה, כואבים לעיתים, אך עם זאת יהודה נותן תקוה כי הבורא אוהב אותנו. כ"ץ מציעה שדווקא באלול השנה כדאי לכוון את התשובה שלנו, שתנבע מתוך אהבה ואמונה חיובית.

"נשלחה אלינו הזדמנות להתבונן על חיינו ולנצל אותם כראוי, הקורונה גרמה לנו לתהות מה יהיה מחר. עד כדי כך שאחת התלמידות שלי נכנסה למחשבות עמוקות כי איננה יודעת מה יעלה בגורלה, חייה ועתידה. הסברתי לה כי גם ללא הקורונה אין באפשרותנו לנבא את המחר וחובתנו לחיות כל יום כאילו הוא החשוב מהימים" מסכם כ"ץ את התובנה מהניסיון שזימן לנו הנגיף.

לחצו PLAY להאזנה לשיר