הלהיט החדש של יוסי ניומן & אריה ברנט: 'והוא היה'


DJ יוסי ניומן לא נח לרגע. אחרי ההצלחה הגדולה לשני הלהיטים שהוציא לאחרונה, 'כי הוא לבדו' יחד עם אריה ברנט ו'אשת חיל' יחד עם מנדי     J, הוא מוצף במבול של פניות בסקרנות וציפייה דרוכה ללהיט הבא שלו.

כעת, בעיצומו של חג הסוכות, זמן שמחתנו, הוא משחרר להיט נוסף: 'והוא היה', בו גם הפעם הוא מארח את אריה ברנט, בוגר ישיבת ווטרברי (Waterbury) המוסיקלית.

הלהיט החדש של השניים מביא את המסר שהקב"ה נמצא איתנו תמיד, במיוחד בזמנים קשים אלו. הקול הצלול של ברנט, יחד עם ההפקה המוסיקלית המדויקת של ניומן, מצליחים להעביר את המסר בצורה מושלמת.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←