דב הלפרין בסינגל בכורה: "כי הוא טוב"!

המוזיקאי דב הלפרין נולד בארץ, אך בגיל קטן היגרו הוריו לארה"ב, שם בניו ג'רזי הוא הפך לשדר רדיו עד שביום מן הימים לפני כעשור הוא מחליט לעשות עליה לארץ ומתקרב ליהדות ונכנס בצל כנפיה בשמירת מצוות מלאה.

ככזה שמנגן על כלים שונים המוזיקה מעולם לא עזבה את הלפרין ובמהלך השנים הוא צבר לעצמו כל מיני שירים ולחנים שעומדים לראות אור בתקופה הקרובה כשהוא גם אמון על העיבוד המוזיקלי שלהם, הראשון שבהם נקרא "כי הוא טוב". כעת הוא רואה אור.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

ביצועים נוספים

שירים חסידיים

יוסי פריד ודניאל אלישע נופלים 'ביד השם'

חיבור מסקרן יוצא לאוויר העולם. "ביד השם" דואט חדש ליוסי פריד ודניאל אלישע, שיר חדש ומרגש אותו הלחין יוסי פריד, כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית אמון מוישי כהנא.

להאזנה ←