שירת נשים: השיר המשפחתי החדש של ריקה רזאל - חסידיניוז

שירת נשים: השיר המשפחתי החדש של ריקה רזאל

מאת: מערכת חסידיניוז | י״א במרחשון ה׳תשפ״א (29/10/20) 9:26 | שירת נשים | הדפס הדפס

בנוף בראשיתי עוצר נשימה ובשלושה דורות, צולם קליפ הסינגל החדש של ריקה רזאל, זמרת ויוצרת בטעם אחר, אמיץ ובוגר שהכיר עולם, חזר בתשובה אל הבית, ולא מוותר להישמע, בנועם יהודי נקי וטהור.

ריקה שחזרה בתשובה ביחד עם אהבתה הגדולה – המוזיקה, מאחדת מיתרי קול עם אחיה, ובוחרת לשיר את מה שיונתן רזאל כתב והפיק לפני שנים, טרום החזרה בתשובה והיא מתרגשת. "זו הזדמנות מבורכת, למרות השינוי שאנו עברנו לא לשכוח לשלב ידיים תחת אותם הגנים שחלקנו ולשיר, לכתוב ולהפיק יחד, מרגישה שהחזרנו עטרה ליושנה" והיא מרוצה מאוד משיתוף הפעולה המבורך. 

"בעבודה על פעימות הלב נהניתי כל כך לעבוד עם יונתן. חזרתי לשנות הילדות והנערות, בהם היינו מופיעים ומנגנים יחד במסגרת הלהקה המשפחתית שלנו 'להקת רזאל'. היום שנינו בוגרים, הורים לילדים, ושוב אנחנו עובדים יחד ויוצרים יחד, ויונתן הוא גאון, זו באמת זכות גדולה". את פעימות הלב כתב יונתן לפני שנים רבות, במסגרת האלבום יום אחד וכעת הוא מפיק אותו מוזיקלית עבור אחותו. "זה היה אחד השירים הישנים של יונתן שכל כך אהבתי והרגשתי שחייבים להוציא לעולם", מספרת ריקה. "השיר מדבר על הקשר של גוף ונפש. על העובר שלומד על העולם דרך הגוף של אמו, ועלינו – שלומדים את העולם דרך הקשבה לעצמנו ולגוף שלנו".

ריקה בוחרת להוציא את הסינגל דווקא בתקופת הקורונה, במהלך הסגר, ולאחר כמה חודשים שחיי האומנים בארץ וברחבי העולם קפאו עם המגבלה על קיום הופעות. "הרגשתי שהשיר מאד מתחבר לתקופה, אנחנו פתאום לומדים להתכנס פנימה. מבן אדם שכל היום בריצות ונוסעת בכל הארץ אני פתאום מוכרחה להיות בבית, רק עם המשפחה הגרעינית. להתחבר למשפחה, לילדים, לבעל. להתחבר גם לעצמי. ואני חושבת שרבים מאתנו למדו בזמן הזה גם להקשיב יותר לעצמנו. אולי זו המתנה הקטנה שנוכל לקחת אתנו מהקורונה, לחזור לבסיס, להקשיב יותר ללב ולעצמנו."

השיר פעימות הלב מלווה בקליפ יפהפה שצולם ונערך על ידי אשרינה ליבוביץ. בנוף של הרי יהודה וים המלח נרקם קשר מרגש בין דורי בין שלוש דורות, כאשר בקליפ מופיעות גם ביתה וגם נכדתה של ריקה. "השיר גם משקף את הקשר העמוק שבין האמא לילדים שלה, לעובר שלומד על העולם דרך גופה של האם. התרגשתי להצטלם לקליפ עם הבת והנכדה שלי.. לא תמיד הקשר הוא פשוט אבל הוא תמיד עמוק, מרגש וחי."

"פעימות הלב" | מילים, לחן, עיבוד והפקה מוסיקלית: יונתן רזאל.

לחצו PLAY להאזנה לשיר (שירת נשים)

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 2.60
Loading...

תגיות: ,


תגובות (1)

  1. מישו הגיב:

    פשוט זוועה!!! לאיזה מצה הגעתםםם?!! מעלים נשים לאתר….. פשוט זוועהההההה

השאר תגובה

תוכן תגובה