איצי באלד מגיש: פרחי ניו יורק – אמת - חסידיניוז

איצי באלד מגיש: פרחי ניו יורק – אמת

מאת: יוסי אשרי | כ״ד בכסלו ה׳תשפ״א (10/12/20) 20:12 | אלבומים חדשים | הדפס הדפס

מקהלת הילדים פרחי ניו יורק חוזרים, יחד עם המפיק האגדי איצי באלד, להבעיר אתכם עם מוזיקה חדשה ומעוררת השראה לכבוד חג החנוכה תשפ"א.

פרחי ניו יורק: אמת (NYBC 4), היא השיא שמגיע אחרי למעלה משלוש שנות עבודה, שהחלו מיד לאחר שחרורו של האלבום הקודם של פרחי ניו יורק: מנגן (NYBC 3 ).

אמת, כולל כמו תמיד, שירים מהפנטים, מילים מקוריות, הרמוניות מופלאות ועיבודים תוססים ורעננים. לכל שיר יש מסר עוצמתי, עם טביעת החותם הייחודית של איצי באלד.

האלבום מורכב מארבעה עשר שירים משובחים ומאורחים מפתיעים, מכיוון שאיצי אוהב שיתופי פעולה. NYBC מארחים את מיטב האומנים, כדי להעביר את המסרים העדכניים והנוקבים ביותר. אחד מאותם שיתופי פעולה הוא עם המוסיקאי העולמי ניסים בלאק, בשיר שנקרא, Bring It On; שיר נוקב על בריונות.

פרחי ניו יורק משתפים פעולה גם עם ארגון 'בוני עולם', ברצועת בונוס של השיר 'וזכני', שיצא בשנה שעברה כקליפ. השיר 'וזכני' שכבר הספיק לזכות לתהודה עולמית, מבוצע על ידי מקהלת פרחי ניו יורק, בני פרידמן, ברוך לוין ומקהלת פרחי שיר ושבח.

המפיק והמעבד דני גרוס, עבד שעות נוספות על העיבודים לאלבום. המוסיקאי אריה קונסטלר הצטרף עם קולות הרקע המדהימים שלו ברוב השירים, והחדיר חלק מהתבלין הייחודי שלו לצליל של NYBC.

לחצו PLAY להאזנה לשיר 'למה מה' מתוך האלבום


דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 4.56
Loading...

תגיות: , , , ,


תגובות (1)

  1. אורית הגיב:

    מאוד מעוניינת שתעלו את השיר "ליבא בעי- בערי וובר- של רכניץ
    תודה רבה

השאר תגובה

תוכן תגובה