- חסידיניוז - https://www.chasidinews.com -

"לדעת הכל" – עמיר בניון עם שיר הנושא מתוך אלבום חדש

עמיר בניון - לדעת הכל

"איזה כיף להיות חילוני, להיות דתי, להיות צמחוני, להיות כל מה שלא אני" – כך נפתח השיר החדש של עמיר בניון, "לדעת הכל", שיהיה גם שיר הנושא של אלבומו החדש. מדובר בבלדת רוק חזקה, מהדהדת, עם סיום סוער וסוחף במיוחד. להיט פוטנציאלי חזק מאוד.

בניון על הסינגל "לדעת הכל": "'לדעת הכל' הוא גם ציני וגם לא ציני. זה שיר שמדבר על זה שכל אחד מאיתנו כותב איזושהי תורה לעצמו לגבי החולשות שלו, כי זה יותר קל מלהשתנות. מדובר בסוג של קיבוע עצמי. המטרה של השיר הזה היא להראות שכולנו אותו דבר, רק שכל אחד בורח לתורה שלו, להגדרה שלו, למקום שהוא פתח והקים – דתי, חילוני או צמחוני. בשורה התחתונה אני מקווה שהשיר הזה יביא התקרבות, ויגרום לכולנו חיבור גדול".

אלבומו העשירי של עמיר בניון, "לדעת הכל", יוצע להורדה בתשלום באתר באתר נבל עשור (http://www.nevelasor.co.il) במחיר הוגן. התכנון המקורי היה למכור את האלבום באינטרנט בלבד, אולם בשל לחץ הקהל הוחלט לשחרר מהדורה פיזית מוגבלת גם לחנויות.

האלבום המלא, "לדעת הכל", שייצא במהלך החודש הקרוב, מורכב מ-12 שירים מגוונים במיוחד. יש בו שיר על תחיית המתים ("חזון יחזקאל", שהספקתם כבר להכיר כסינגל הראשון), שיר במקצב טראנס ערבי ("אדם"), עיבוד בלדתי לשיר שכתב הבבא סאלי ("אשמח בך"), שיר בגוון בלוזי מסקרן ("כד מזכוכית"), קטע א-קפלה קסום בו בניון מלווה את עצמו עם נוכחות מינימלית של כלים ("ילד"), שירים קצביים ("להיחלץ מהבלבול", "עשרת הדיברות") ושלל בלדות איכותיות בשפה המוזיקלית המוכרת והאהובה של בניון.

את הדיסק ילווה קמפיין המתמקד, בנוסף לכלי המדיה המסורתיים, במיוחד באינטרנט. בניון מצלם פניות מיוחדות אל חברי עמוד הפייסבוק הרשמי שלו, ובנוסף מועלות בהדרגה ליוטיוב 12 גלויות מוזיקליות עבור כל אחד מהשירים באלבום החדש.

לחצו PLAY להאזנה לשיר[audio:https://www.chasidinews.com/wp-content/uploads/2010/08/amirbenaun-ladaathakol.mp3|titles=עמיר בניון – לדעת הכל]