אורי דוידי שר לרמי סאקס: תקפוץ! - חסידיניוז

אורי דוידי שר לרמי סאקס: תקפוץ!

מאת: מתי שיינברג | י׳ באדר ה׳תשפ״א (22/02/21) 15:42 | שירים חסידיים | הדפס הדפס

ג'ייקוב סאקס, בן 43 , מנכ"ל קרן רמי, רצה לנצל את כוחה של המוזיקה כדילהודיע לעולם על הארגון המדהים שלו.ג'ייקוב הוא אב לארבעה מרעות, ישראל. כאשר בנו רמי היה כבן שנתיים הוא אובחן כמי שנמצאבספקטרום האוטיסטי.

בשבע השנים האחרונות ג'ייקוב בוחן דרכים לעזור לבנו. סאקס הבחין שכאשר הוא מנגן בפסנתר, בנו היה מוחא כפיים והיה גם קופץ כשצפה בסרטונים של הכוכבהאהוב עליו יעקב שוואקי.

ג'ייקוב יליד פיטסבורג, שעשה עלייה לפני כעשור, למד טיפול בעזרת מוזיקה בקולג'. באותן שנים הוא הבין שהמפתח להבאת אושר לילדים הוא באמצעות המוזיקה. ילדים רוצים לצחוק,לשחק ולהיות מאושרים. אין להם דאגות בחיים והם רוח חופשית באופן מסוים. "למרבה הצער,כאשר ישנו קושי בתקשורת, זה עלול להיות קשה לילדים לבטא את עצמם כראוי," אומר ג‘ייקוב.

בהשראת הזמר הכוכב יעקב שוואקי ורעייתו שהקימו את מרכז הילדים המיוחד בלייקווד, ניוג'רזי, ג'ייקוב רצה לגדל פלטפורמה שתגשר על הפער בין ילדים ללא קשיים לבין אלה עם צרכים מיוחדים. כך נוצרה קרן רמי.ג'ייקוב היה זקוק למסגרת כדי להפיץ את מה שהם מנסים לעשות. אם הם היו מראים חיבור דרך המוזיקה, מדוע לא להוציא שיר וקליפ שיגיע למיליוני אנשים ברחבי העולם. באירוע ״המרכז לילדים מיוחדים״ במיאמי, פגש ג'ייקוב את המוסיקאי בצלאל ברי.

ג'ייקוב סיפר לבצלאל שהואעובד על השקת ארגון חדש ורוצה שהוא יצורף למוזיקה. ברי הציג את סאקס בפני המלחין איצי וולדנר והזמר אורי דוידי. השלושה עבדו יחד על הסגנון, השם והמסר של השיר. ברגע שידעו שיש להם להיט, הופקדה מרים ישראלי על כתיבת המילים, צוות ההפקה דניאל קפלר ואיאן פריטור מאולפני פליימאסטרס, שעומדים מאחורי כל להיט גדול כיום. מכיוון שרמי נהג לקפוץהוא שיר JUMP .

כשהזמר או הווידיאו האהוב עליו התנגן ברקע זה בעצם הפך להמנון השיר מאוד קופצני, מהנה ואופטימי. אנו בספק אם תוכלו לעמוד במקום בזמן שהשיר יתנגן.

השלב הבא היה לצלם קליפ דינמי וססגוני עם סצנות בישראל ובארה"ב. הצוות הורכב מצלמי מציג את ג'ייקוב עצמו שר בהרמוניה עם אורי דוידי, כמו כן ג'ייקוב JUMP . וידיאו בשתי המדינות קופץ עם רמי על הטרמפולינה שלהם.

לחצו PLAY להאזנה לשיר

דירוג כתבה: כוכב אחדשני כוכביםשלושה כוכביםארבעה כוכביםחמישה כוכבים ממוצע: 3.60
Loading...

תגיות: , , ,


תגובות (1)

  1. נעמי הגיב:

    מרגש בטירוףףף
    אני מכירה את רמי אישית וזה פשוט נדיר
    איך זה הרים אותו גבוההההה
    כל הכבוד!!!!!!!!!!!

השאר תגובה

תוכן תגובה